• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • December 2009

Jag blev inspirerad så bett mig karl fixa en sida där vi kan lista per län vad vi hyr ut resp söker Så folk kan annonsera smidigt och gratis Spara lite!

• giz83

ja jag såg att det var det...=) har samma idé själv...=)
    o kanske sätta en fin blomma i "knuten" eller nått...
    funderar fortfarande...och jag har ju ett bra tag på mig,...=) vi gifter oss inte förrän nästa augusti...=)

hur går det för er?
    behöver du nån hjälp?

• ElinPierre

UNDERbar ide!!

December 2009 skrev 2009-04-08 07:55:23 följande:

Jag blev inspirerad så bett mig karl fixa en sida där vi kan lista per län vad vi hyr ut resp söker Så folk kan annonsera smidigt och gratis Spara lite!
  • Aleta

Jättebra!

• giz83

YAY va du e underbar!!
    säg till när den e klar så man kan gå in o kolla...o så man kan lägga in sig själv osv...
    blil medlem eller vad det nu blir...=)

• marriage09

Hej allihopa, underbar tråd!!! Finns det någon som har lakan att låna ut till början av juli i Göteborgstrakten, tänkte kanske också knyta stolsöverdrag... Kan själv låna ut ljuslyktor och annat efteråt.

• J D

Man skulle kunna införa ett system också typ: 1 utlånat objekt ger rätt till att låna ett objekt och så kan man välja att låta 80 stolsöverdrag vara ett objekt och 20 ljusstakar vara ett objekt eller vad man har. På så vis måste man låna ut för att få låna och listan med objekt växer därför! Bara en tanke.

• Jojjo82

Haha, då sitter vi och slipar på samma idé
    Då jag fick ett sådant gensvar på den här tråden, så håller jag på att utveckla en hemsida för just utlåning. Men, det är ju bra; Då finns det två sidor snart!

• giz83

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    guuud va skönt!!!!!!!!
    så underbart kreativa ni är!!!!
    som sagt, säg till när sidorna är klara så man kan skriva in sig

ett önskemål från mig är ju att man MÅÅÅSTE lägga upp bilder på sakerna.

• 20090725

kanon ide med en sida, man hänger inte riktigt med här eftersom det kommer saker från hela sverige! men jag tycker också att man måste lägga ut något för att sedan kunna låna...

Svar på tråden Jag lånar ut...