• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • December 2009

Våran går rätt bra Den är nästan klar. Gör inget jätteavancerat utan får utveckla den vart efter tiden går

• giz83

jaaa va skönt...=)
    då kan man börja leta snart på saker man vill låna och vad man kan låna ut då...=)

• Taaanja

Francis: Hej gumman! Allt bra? Du, jag såg att du köpt ljusstakar..det har inte jag gjort än, vart köpte du dem? Kan jag få låna/köpa dem sen annars? Skriv på facebook ist för här. Kram

• Taaanja

Marie, föresten så har jag lagt ut bilder på inbjdningskorten jag gjort i mitt galleri här på BT. Kram

• laris

Hej blivande brudar! Jag har frågat förut utan att ha fått svar men vi skulle hemskt gärna skulle vilja låna ca 90 st champangeglas. Någon i stockholmstrakten (eller dalarna/Leksand) som har?

Vi skulle även behöva låna 90 stolsöverdrag?!

Tack på förhand

• Marialia

Ligger visserligen endast i startgroparna av planeringen, eller kanske till o med planeringen inför den STORA planeringen :) eftersom vi inte bestämt oss för ett datum än. MEN jag blev mycket intresserad av det du skrev. Hur fixar man sånt? Har kikat runt lite inne på microsoft publisher, men har aldrig använt programmet förr så e lite osäker på hur man ska göra för att eventuellt få ihopa nått snyggt till inbjudningskort, festprogram osv...

Tindragull skrev 2009-04-06 21:57:28 följande:
    Jag hjälper gärna till och gör monogram i datorn. Närsomhelst!
  • Marialia

Hej igen! allt för att underlätta min kommande planering och tillverkning är av intresse även för mig! Hade du haft lust att skicka över mallarna till lilla mig också? *blink, blink*

Tindragull skrev 2009-04-06 23:59:19 följande:
    Jag har mall till två olika.Inboxa din mailadress så kan jag skicka dem till dig.
  • Luvmybejjbi

Vilken bra tråd =D

Nån som har ett stort partytält för 50 pers till utlåning?

• giz83

jag kan också ta ett stort party tält för 50 pers...=)
    men för en billig peng...i sthlms området

Svar på tråden Jag lånar ut...