• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • Lady o Lufsen

Jag har inget att låna ut och jag behöver inte låna något men vill bara säga:

Vilken bra idé!!!

• 28 Aug

Jag kan låna ut:
    120 champagneglas
    30 st värmeljushållare (låga "platta" inte de som ser ut som glas) ofrostade

Finns: Stockholm.

• Jojjo82

Underbart!

28 Aug skrev 2009-03-19 08:08:55 följande:

Jag kan låna ut:120 champagneglas30 st värmeljushållare (låga "platta" inte de som ser ut som glas) ofrostadeFinns: Stockholm.
  • Macecrush

Vilken bra tråd! Synd att man inte bor i närheten...

• MissTiny

Jätte bra tråd! Jag har själv inte hunnit köpa på mig så mycket än, men kan definitivt tänka mig att låna ut saker efteråt..

Ingen som kan tänka sig att låna ut ljusstakar? Jag behöver 20st ljusstakar för höga ljus (alltså inte värmeljus), det blir ju rätt dyrt att köpa 20 sådana..

• Fenixx

jättesmart idé att hjälpas åt.

har själv inget införskaffat ännu dock.

• Svanboet

Typ?
    Storlek?
    Plats i landet?

MissTiny skrev 2009-03-19 12:49:58 följande:
    Jätte bra tråd! Jag har själv inte hunnit köpa på mig så mycket än, men kan definitivt tänka mig att låna ut saker efteråt..Ingen som kan tänka sig att låna ut ljusstakar? Jag behöver 20st ljusstakar för höga ljus (alltså inte värmeljus), det blir ju rätt dyrt att köpa 20 sådana..
  • tonårsmorsa

Åh, vilken bra tråd. Jättebra initiativ Jojjo82!

Än har vi inte införskaffat något till bröllopet, men jag lovar att återkomma med vad jag kan bidra med. Alltid kul att kunna hjälpa andra.

28 Aug:
    Vi gifter oss i Stockholm. Behöver vi låna champagneglas så hör du definitivt ifrån mig längre fram.

• mattiasmarie

jojo när gifter du digh?? gifter mig 1aug. bor i malmö hade kunnat tänka mig köpa champagneglas annars behöver någonstans mellan 60-70st

• TinkieWinkie

Mig hittar man i Göteborg!

Svanboet skrev 2009-03-19 07:58:41 följande:
    Vart hittar vi dig då? Tänkte att man kan ju börja förbereda en eventuell lista på vart man ska åka för att "låna"
Svar på tråden Jag lånar ut...