• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • soon and very soon

erika: vart finns du???

efter 9e maj finnes en hel hög med ikea lakan.
    I sthlm!

• majsan3

vilken bra tråd.. Jag är ute efter vin karaffer.. skriv gärna om ni har några.. Håller på att jag a hos släkt o vänner..

• MulleNuh

Ja, men risken finns ju faktiskt! Han är rätt bra ibland!!

Varje gång det är sport på tv tex så killar han mig på ryggen!! Tänk er en fotbollsmatch liksom! 90 minuters killande!!! Och detta gör han fortfarande efter dessa år..

Luucie skrev 2009-03-25 23:00:05 följande:
    Ja akta dej Mulle så du inte lånar ut din karl och inte får tillbaka han !
  • Aleta

Va? Fotboll kan med andra ord vara njutningsfullt, det hade jag aldrig kunnat tro.

MulleNuh skrev 2009-03-26 14:39:01 följande:
    Ja, men risken finns ju faktiskt! Han är rätt bra ibland!! Varje gång det är sport på tv tex så killar han mig på ryggen!! Tänk er en fotbollsmatch liksom! 90 minuters killande!!! Och detta gör han fortfarande efter dessa år..
  • MulleNuh

haha nä det trodde inte jag heller innan jag träffade honom. OCH jag har dessutom fått bra koll på ishockeyn också!!
    Lite lär man sig när man ligger och stönar och stånkar!
    Jaa av killningen alltså!

Aleta skrev 2009-03-26 14:48:39 följande:
    Va? Fotboll kan med andra ord vara njutningsfullt, det hade jag aldrig kunnat tro.
  • erika26

soon and very soon skrev 2009-03-26 09:22:04 följande:

erika: vart finns du???efter 9e maj finnes en hel hög med ikea lakan.I sthlm!
    Sthlm!
  • Luucie
    MulleNuh skrev 2009-03-26 14:39:01 följande:
    Ja, men risken finns ju faktiskt! Han är rätt bra ibland!! Varje gång det är sport på tv tex så killar han mig på ryggen!! Tänk er en fotbollsmatch liksom! 90 minuters killande!!! Och detta gör han fortfarande efter dessa år..
    Här kör vi fotmassage och amerikansk fotboll! Genomsnittlig matchtid 3 timmar , Thank u very much!

Nej jag lånar nog inte ut han..

Men jag ska återkomma efter bröllopet med vad vi kan tänkas ha att utlåna!
  • Madam Mim

Jag äääälskar den här tråden! Återvinning for the win!

Jag har 90 galej ljuskoppar. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90123049 Vi ska servera vår förätt i dom.

Kommer att ha 10 stora mörkbruna dukar. (Sy själv)

Allt lånas ut efter den 25 juli och finns i Umeå.

• MulleNuh

Nää jag lånar nog inte heller ut han nu.. Men ge mig ett par år så kan vi kanske snacka om saken..

Luucie skrev 2009-03-26 16:14:37 följande:
    Här kör vi fotmassage och amerikansk fotboll! Genomsnittlig matchtid 3 timmar , Thank u very much!Nej jag lånar nog inte ut han..Men jag ska återkomma efter bröllopet med vad vi kan tänkas ha att utlåna!
Svar på tråden Jag lånar ut...