• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • ElinPierre

Lägg ut adressen igen! Vet att jag sett den men glömt... Och för alla nya också!!

Jojjo82 skrev 2009-04-24 08:37:18 följande:
    God morgon tjejer!Hade ruskigt mycket på jobbet igår, så jag har inte hunnit programmera mailfunktionen än. Den kommer nog efter helgen, för jag kommer inte att kunna programmera då heller för då får jag min möhippa!!! Kom ihåg att lägga upp saker som ni kan låna ut, för det ser väldigt tomt ut i databasen måste jag säga :-/
  • J D

ElinPierre skrev 2009-04-24 16:12:16 följande:
    Lägg ut adressen igen! Vet att jag sett den men glömt... Och för alla nya också!!

Den står numera även i trådstarten

• ElinPierre

Såg precis nu adressen i starten

Nu är jag med med några saker.. Mera kommer...

Vad betydde det som stod bredvid uppladdningen av bilder? Vågade inte riktigt lägga in några när jag inte riktigt förstod.. hihi

• ElinPierre

Om jag nu skulle vilja låna något.. Hur funkar det (har inte följt tråden så bra, bara väntat med spänning på sidan.. tihi)?

• Jojjo82

För att låna någonting så använder du sökfunktionen som finns under fliken "Låna". I sökresultatfönstret kommer det snart att finnas en funktion som heter "skicka meddelande till användare" där du kan kontakta användaren som lånar ut.
    Jättebra att du lägger upp grejer att låna ut!! Kanon ju!

ElinPierre skrev 2009-04-24 16:21:13 följande:
    Om jag nu skulle vilja låna något.. Hur funkar det (har inte följt tråden så bra, bara väntat med spänning på sidan.. tihi)?
  • Jojjo82

Texten som står bredvid uppladdingen av bilder betyder att det ännu inte går att lägga upp bilder. Jag snålade lite när jag köpte platsen på webhotellet, så jag har inte så mycket plats i databasen att det går att ladda upp bilder än... Men det kommer När funktionen är aktiverad, så kommer man att kunna uppdatera sina inlagda annonser med bilder, så ni kan lägga in annonser nu och lägga in bilder till dem senare.

ElinPierre skrev 2009-04-24 16:19:30 följande:
    Såg precis nu adressen i starten Nu är jag med med några saker.. Mera kommer...Vad betydde det som stod bredvid uppladdningen av bilder? Vågade inte riktigt lägga in några när jag inte riktigt förstod.. hihi
  • Tindragull

Liten undran. Kommer det finnas nån möjlighet att ta bort sin annons eller ändra i den? Jag min klant glömde ju att skriva var i Halland mina grejer finns...

• Jojjo82

Det kommer man att kunna göra

Tindragull skrev 2009-04-24 17:10:59 följande:
    Liten undran. Kommer det finnas nån möjlighet att ta bort sin annons eller ändra i den? Jag min klant glömde ju att skriva var i Halland mina grejer finns...
  • ElinPierre

Du är ju hur bra som helst!! Jag gillar verkligen denna sida.. När du känner dig helt nöjd med den ska vi sprida runt den i hela bröllopssverige, och se till att bröllopstidningarna får nys om det... (ska förresten börja med det redan nu, om det är okej för dig???)

Jojjo82 skrev 2009-04-24 17:24:07 följande:
    Det kommer man att kunna göra
Svar på tråden Jag lånar ut...