• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • Francis

Måste säga att detta är en toppensida!!

• Jojjo82

Registrering- och login-sidor är klara, så ni som inte registrerat er än kan göra det nu! Ni som testat att registrera er och kan logga in är registrerade och behöver inte göra det igen. Nu är ni 20 st registrerade användare! Vad kul att ni är så engagerade tjejer (bara tjejer hittills )!

Jag är snart färdig med låna-ut-sidan, så snart kan ni börja lägga in grejer för utlåning. Söksidan blir jag nog klar med imorgon eller ikväll. Jag hör av mig när ni kan börja söka.

Tack för allt fint gensvar!

• Nocia

Vilken kanonidé! Så generöst av dig! Synd bara att jag gifter mig 22/5...

• Jojjo82

Ok tjejer, nu kan ni börja låna ut era grejer! Söksidan arbetar jag med nu, så ni kan än så länge inte söka efter grejer att låna, men det är ju bra om vi fyller databasen med grejer först, så man hittar något när man söker.

"Mina sidor" är också hyffsat färdig, så ni kan se de uppgifter som är loggade om er och vilka annonser ni lagt upp.

Skulle det vara något problem, eller om ni vill ändra på en annons eller era uppgifter, så kan ni maila till adressen som står längst ner på sidan. Ni kommer snart att kunna ändra på era uppgifter själva.

• J D

Åh, kan du inte lägga upp hemsidesadressen i trådstarten?

• Jojjo82

Om en moderator säger att jag får göra det, så gör jag det

J D skrev 2009-04-22 08:41:37 följande:

Åh, kan du inte lägga upp hemsidesadressen i trådstarten?
  • giz83

asså vilken härlig sida...lääängtar tills man kan börja låna...=)
    o boka osv osv...hihi

• J D

Jojjo82 skrev 2009-04-22 09:08:56 följande:
    Om en moderator säger att jag får göra det, så gör jag det J D skrev 2009-04-22 08:41:37 följande:

Haha, tack! Du har inget ekonomiskt intresse så det bör vara OK. Om du skulle börja sälja reklam eller liknande så får du plocka bort den och passa dig för länkningar enligt min bedömning.

• Mailskruttan

Hej, vilken UNDERBAR idé med sajten! Generositet är en dygd!

Men när man klickar på Låna- knappen så är sajten inte uppe! Något trassel??

• giz83
    Mailskruttan skrev 2009-04-22 10:47:17 följande:
    Hej, vilken UNDERBAR idé med sajten! Generositet är en dygd! Men när man klickar på Låna- knappen så är sajten inte uppe! Något trassel??
    den har nog inte hunnit komma igång riktigt...
    hon skulle ev fixa det ikväll eller imorn...
    så det är bara att hålla sig till tåls ett tag till...hihi
Svar på tråden Jag lånar ut...