• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • Jojjo82

Hej på er!
    Jepp, nu är jag gift och lycklig fru Kolla i mitt galleri för bildbevis!
    Jag har även bytt jobb och har tappat min dator och måste köpa mig en ny, så sidan kan inte uppdateras riktigt än, men lösenord och sådant kommer jag åt från databasen.
    Dumt av mig att inte komma på tanken att skicka ut registreringsmail... Skyller på att det var så många (roligt som fan!) som registrerade sig på sidan så snabbt
    För att det ska bli så säkert som möjligt, så skicka ett mail från den mailadress ni angivit på delarmedmig.se till info@delarmedmig.se, så skickar jag tillbaka användaruppgifterna till er. Fortsätt att lägga in grejer på sidan att låna ut! Nu kan ni även låna mitt diadem som jag hade på bröllopet och vi ska även lägga ut min makes väst och pastrong för utlåning.
    Kram på er tjejer!

• 20090725

GRATTIS!

va underbart vacker du va!! å vilka fina bilder!

• TesshjärtaFred

Grattis! Supervackra bilder!

• Rebellen75

Puffar upp sidan. Då jag tycker den är super. Så ni alla nya på BT får veta

• sarahl

någon som har en underkjol att låna ut, helst i övik?

• Jojjo82

Jag har en och jag kan ta med mig den till övik i sommar. Inboxa mig om du vill låna den.

sarahl skrev 2009-06-11 08:40:00 följande:
    någon som har en underkjol att låna ut, helst i övik?
  • sarahl

som sagt, det är inte jag som gifter mig utan min bästa vän, men jag hjälper henne och hon skulle nog behöva en underkjol till den klänningen hon ev skall ha. vilken storlek är det och hur ser den ut?

Jojjo82 skrev 2009-06-11 08:48:46 följande:
    Jag har en och jag kan ta med mig den till övik i sommar. Inboxa mig om du vill låna den.
  • delirious

oj vilken smart sida, denna har jag totalt missat :) Tyvärr bor jag i norrbotten, och vi är verkligen underrepresenterade :( men ni andra som lyckas låna ihop mellan er...det är ju super :)

• EhjärtarE
    delirious skrev 2009-06-11 09:51:30 följande:
    oj vilken smart sida, denna har jag totalt missat :) Tyvärr bor jag i norrbotten, och vi är verkligen underrepresenterade :( men ni andra som lyckas låna ihop mellan er...det är ju super :)
    Jag är också från norrbotten och jag har saker att låna ut på sidan
  • Jojjo82

Det är storlek medium på underkjolen. Den är i tyll och har en metallskena som går i botten.

sarahl skrev 2009-06-11 09:24:33 följande:
    som sagt, det är inte jag som gifter mig utan min bästa vän, men jag hjälper henne och hon skulle nog behöva en underkjol till den klänningen hon ev skall ha. vilken storlek är det och hur ser den ut?
Svar på tråden Jag lånar ut...