• Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

Hämtas i Örnsköldsvik:

78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

• Svar på tråden Jag lånar ut...
  • W2B Blom

Jojjo82 - Är det fortfarande ok för dig att vi lånar era champangeglas? I så fall, när passar det bäst för er när vi kan komma hämta och lämna dem?

♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
  • W2B Blom

sarahl skrev 2009-06-11 08:40:00 följande:
    någon som har en underkjol att låna ut, helst i övik?

Om du inte hittar någon underkjol, kanske det går att hyra? Jag ska hyra min på Brud & fest (vid rådhuset), tror att det har flera olika modeller.

• Jojjo82

Absolut!
    Det är en tjej som ska låna dem i juli, men du kan hämta dem när du vill efter att hon lämnat tillbaka dem. Glasen är hos mina föräldrar ute i Gullvik.

W2B Blom skrev 2009-06-11 12:12:25 följande:

Jojjo82 - Är det fortfarande ok för dig att vi lånar era champangeglas? I så fall, när passar det bäst för er när vi kan komma hämta och lämna dem?
  • Gotlandsmamman

Jojjo82 - Om det är mig du syftar på i inlägget ovan så behöver jag inte låna dina glas längre! Har fixat det på lite närmare håll! Har inboxat dig ang detta för ngr veckor sedan då jag tyvärr slarvat bort ditt tfn-nr. Men tack för erbjudandet!

• Jojjo82

Jo, jag läste din meddelande. Skönt att det löste sig för dig :) Det är en annan tjej som skall låna glasen.

Gotlandsmamman skrev 2009-06-11 15:33:27 följande:
    Jojjo82 - Om det är mig du syftar på i inlägget ovan så behöver jag inte låna dina glas längre! Har fixat det på lite närmare håll! Har inboxat dig ang detta för ngr veckor sedan då jag tyvärr slarvat bort ditt tfn-nr. Men tack för erbjudandet!
  • sarahl

vi skulle vilja långa glasen den 8 augusti. går det för sig?

• Jojjo82

Tyvärr så funkar det nog inte, för då ska W2B Blom låna dem :)

sarahl skrev 2009-06-11 17:39:02 följande:
    vi skulle vilja långa glasen den 8 augusti. går det för sig?
  • 20090725

tycker det e lite dött på hemsidan, nu borde det ju vara en liten del som gif sig, men det kommer inte in några nya saker!

• Svanboet

Bäst att vi ouffar på denna tråden så vi får igång utlånandet då!

Alla x-brudar, numera fruar, som finns där ute. Hjälp era medbrudar med saker som ni ändå bara har förvaringsutrymme åt och som ni antagligen inte kommer behöva just imorgon. En uppmaning i all välmening

• W2B Blom

Jojjo82 skrev 2009-06-11 14:32:59 följande:
    Absolut!Det är en tjej som ska låna dem i juli, men du kan hämta dem när du vill efter att hon lämnat tillbaka dem. Glasen är hos mina föräldrar ute i Gullvik.W2B Blom skrev 2009-06-11 12:12:25 följande:

Ok, vad bra!

Svar på tråden Jag lånar ut...