Juli 2010 skrev 2009-03-27 20:41:56 följande:
En tanke slår mig: här har man i åratal gjort allt för att inte bli med barn... Tänk om man inte ens kan det?
Det har jag också tänkt på!! Tänkt om jag och min sambo varit försiktiga helt i onödan! Jag har dessutom i perioder varit ganska nojig över att bli med barn oplanerat, har knappt vågat lita på min p-ring... Fast egentligen vet vi ju inte ens om vi kan få barn ihop!
Jag kan ju hur som helst säga att jag varit väldigt nöjd med min p-ring. Känns inte, märks inte, inga piller att komma ihåg o ingen negativ påverkan på varken kroppen eller knoppen.
Det enda som jag (o min sambo) reagerat på är att direkt när jag satte in den första ringen, när jag var 20 år, så växte mina bröst från en liten A-kupa till en rejäl B-kupa. Det kändes konstigt i början m "tunga" bröst o jag fick lite bristningar (som försvunnit nu.) Gick inte upp i vikt i övrigt... Fick möjligen lite rundare höfter. Jag behövde antagligen den hormon-kicken för att komma i puberteten.
ordentligt
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
ha, ha.
Jag hade inte ätit p-piller innan...