• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • lanovia 08

Haha en sådan brukar jag ha på mig när det är Sverige som spelar och jag är på offentlig plats och tittar. Men när det är Spanien-Tyskland tycker jag nog en svensk passar dålig?!?!

passionsblomman skrev 2009-06-15 16:43:24 följande:
    Lanovia. SPANSK tröja! Bah!*viftar med min blågula som det står Ibrahimovic på*
  • passionsblomman

En blågul pasar aldrig dåligt! Särskilt inte en med nr 10 på.

lanovia 08 skrev 2009-06-15 16:47:02 följande:

Haha en sådan brukar jag ha på mig när det är Sverige som spelar och jag är på offentlig plats och tittar. Men när det är Spanien-Tyskland tycker jag nog en svensk passar dålig?!?!
  • Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-06-15 16:43:24 följande:
    Lanovia. SPANSK tröja! Bah!*viftar med min blågula som det står Ibrahimovic på*
    Skulle inte sätta på mig en zlatan-tröja mot betalning.
  • passionsblomman

Jag har betalat min.
    Jag gillar inte snattare.

Panzerfaust skrev 2009-06-15 17:37:56 följande:
    Skulle inte sätta på mig en zlatan-tröja mot betalning.
  • Panzerfaust

Jag hatar snattare, jag skulle vilja ha en batong igen...

Kan korrigera, jag skulle inte ens sätta mig på en zlatan-tröja mot betalning.

• passionsblomman

Tänk om du blir tvingad på exempelvis en svensexa inom snar framtid!

Och får sjunga "I love you ich libe dich, Zlatan Ibrahimovic!"

Panzerfaust skrev 2009-06-15 17:57:08 följande:
    Jag hatar snattare, jag skulle vilja ha en batong igen...Kan korrigera, jag skulle inte ens sätta mig på en zlatan-tröja mot betalning.
  • Panzerfaust

Hoppas och tror mina vänner känner mig bättre än att tro att det blir sång...

• Grå Katt

Passion: Jag har också hört att det är så med fertiliteten. Också en anledning att tänka noga på detta. Vad bra du skrev om trevliga och otrevliga människor! Antar att mitt eventuella barn blir en ytterst trevlig prick!

• passionsblomman

Naturligtvis blir det en trevlig prick!

Och jag som INTE gått med år av svidande längtan eller så innan vi fick barn, kan konstatera att DEN kärleken är det största och mest överväldigande jag någonsin kommer att uppleva. Den blir därmed också det mest smärtsamma och den största glädjen i ett och samma svällande hjärta. Det är helt bortom beskrivning.

Grå Katt skrev 2009-06-15 20:05:03 följande:

Passion: Jag har också hört att det är så med fertiliteten. Också en anledning att tänka noga på detta. Vad bra du skrev om trevliga och otrevliga människor! Antar att mitt eventuella barn blir en ytterst trevlig prick!
  • Twixiee

Goder morgon i solskenet!
    Det gick bra för mig igår, tog 10 minuter. Men det var den äckligaste läkaren jag någonsin har träffat!! Han såg ut som en gammal narkoman, smalt ansikte med insjunkna kinder, utstående ögon som stirrade rak igenom mig när han pratade.. Det kryper i kroppen bara jag tänker på hur han såg ut! *urk* Han sa att allt var borta, men att man kunde blöda upp till en vecka efter missfallet, tyvärr det blir en röd dag på bröllopet. Så nu är det bara att leta tamponger som har en uppsugningsförmåga som kan suga upp hela Vättern
    Jag kom på en sak efter jag hade varit hos min läskiga doktor. När man är hos gyn, är det inte så att en sköterska alltid ska vara med? Så man inte är ensam i rummet när man ligger med benen brett isär. Eller är det bara någonting jag har inbillat mig? För rummet jag fick gå in i till den berömda stolen låg i ett "rum i rummet" lite avsides.. Kändes så himla fel!

Verkligheten kom ikapp mig igår, i samband med Cityakutens sista avsnitt (favoritserien sen många många år) så satt jag och bölade för allt som har hänt. Men det var igår och idag är idag.. Och idag ska jag äntligen få hämta hem min fina klänning! Så spännande! Ska även ner på Boa och köpa hem några plattor öl, vi får se hur många som finns kvar på fredag

Ha en trevlig dag!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan