• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-06-16 12:37:30 följande:
    Jag förstod!
    Peace, love and understanding. Åsså lite blommor förstås
  • passionsblomman

Många blommor! Åt alla. Hela tiden!

Nu kom min samb hem. Han har varit och tränat.
    sett till att köpa öl till midsommar.

Tror ni han också köpte någon mat? Tills idag alltså?

Nä.

Det är helt tomt i kylen och det torde han ha sett igår då det inte ens fanns ost kvar till kvällsmackan.

STOR mening med att samordnaskjutsandet av alla barn med andra föräldrar, om man likförbannat måste köra hela vägen dit sonen ändå är för att köpa mat.

Jättemiljövänligt.
    Jättetidseffektivt.
    Jätteekonomiskt.

JÄTTEBRA att det ska behövas att jag ringer och dikterar vad som behövs för att det ska hända.
    -Jag ringde, men inget svar förövrigt. men jag tycker inte jag skulle behöva ringa.

Sedan säger han nu: jaha vad ska vi äta då?

Inte vet jag! Jag trodde det var hans tur att tänka ut. Jag har roddat hela förra veckan, från picknickar till hans matlådor. Ondsdag torsdag blir det jag igen. Han får fan fixa nu.
    Korkskalle.

Jaja, jag vet, PMS-varning. Men det skiter jag i!

• Ninnnis

Kan också känna så ibland, att det liksom har blivit mitt nasvar att planera inköp och middagar. Han handlar och lagar gärna, men jag måste ofta säga till vad som ska köpas eller lagas. Och då kan jag ju lika gärna göra det själv. Å andra sidan tar han ansvar för många andra områden, men just matdelen är nog jag projektledare för...

• passionsblomman

Ggott om öl har vi iallafall nu då.
    Så om jag får indianbesök kan jag supa skallen i bitar i helgen.

Ninnnis skrev 2009-06-16 12:53:54 följande:
    Blommis, så han köpte mat men ingen öl? Typiskt karlar...
  • Ninnnis
    Alltid något!
    passionsblomman skrev 2009-06-16 12:55:50 följande:
    Ggott om öl har vi iallafall nu då.Så om jag får indianbesök kan jag supa skallen i bitar i helgen.
  • andbeyond

Här springer det runt indianer i mängder och krigar, men jag låser dörren och hotar dem med min cowboy hatt ifall de skulle visa minsta antydan till att bege sig bort mot grannöarna!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan