• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

Blommisen, jag hoppas innerligt och av hela mitt hjärta att denna hormonvåg medför något plussitivt för dig... *kram kram kram kram*

• passionsblomman

Vi SER!!! Skitduktiga är de!

Hormonerna är kvar och när sonen har somnat ska jag störtböla ifred, men under tiden tittar vi på killarna.

Sambon? -sover. Han har jobbat för mkt och sovit förlite i helgen så nu blir det som vanligt:näsblod och koma och en jävligt grinig otillgänglig gubbe.
    Han kan gott ligga där och mögla. Han fattar ändå inget av det här.

Ninnnis skrev 2009-06-16 19:02:43 följande:
    Men du, slå på TV4 om du vill bli uppiggad! Killarna regerar!
  • passionsblomman

Naturligtvis!

-Den här Berg lär vi ju få se mer av i en Svensk framtid känns det som en lågoddsare att påstå....

Ninnnis skrev 2009-06-16 19:24:28 följande:
    Jag tänkte väl att jag kunde lite på dig & sonen när det gäller fotboll
  • Ninnnis

Eller hur! Är lite sur på makens kusin som inte ville följa med och se matchen på plats. Fast iofs, det är rätt varmt och mysigt här i min soffa...

• passionsblomman

Herregud vilken match! Gu vad roligt!

jag hade gått med dig utan att tveka ett ögonblick!
    jag är en liten jäkel i hejjaklacken!

• Ninnnis

Det tvivlar jag inte en sekund på, Fotbollsmamman med stort M! Vilka killar! Vilka mål! Nu ska jag äta en korv, sen dusch och i säng. Kraaaaaaam!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan