Jag har just råkat i storgräl med min sambo.
Han är en jävla idiot.
Nu har ahan åkt och handlat. Han tänker inte hämta vår son"det är väl jävligt onödigt när ändåXXX ska göra det"
och han åkte första ggn utan att ens säga till än mindre undra vad jag tänkte laga imorgon-ds handla för åtminstone två dagar. Jag kutade som fan över åkern och vevade med armarna inte såg han det inte.
Dessutom skrek han "vaffan har inte du redan varit och handlat för då?"
Ja du, det kan du fan GLÖMMA, för NU är det din tur.
Hela förra veckan fixade jag, MED allt special som var. Hela resten av denna blir det jag och nu får det fan vara en dag som inte är min.
Dessutom ska det röjas här idag inför midsommar, men det skulle idioten aldrig komma på själv att det är sista gemensamma dagen för och ALLT handlar om hur TRÖTT han är hela tiden.
Jag håller på och tvättar och det ska bytas lakan och dammsugas osv. Jag skrek att det skulle han eakdrig ens komma påsjälv.
Jaha, så vad bra, då vet vi , bra, jag hjälper aldrig till hemma nänä
Nej. Faktiskt aldrig om inte jag sagt till att det är helt tvunget.
Jag önskar att det vore en lögn men det är det inte.
På sin höjd diskar han, för jag slutade helt enkelt med det och sa är det inte diskat så är det du som inte gjort det, förallt annat släpper du ju till mig.
Så, han diskar. Ibland bryr han sig i maten.
Tvättar -nej
Dammsuger-nej Städa toan-nej
putsa fönster-hahahahaha!
damma-nej
sortera papper-nej
etc
Detta är vår värsta bråkorsak och knappast ngt nytt.
Och nu är jag rosenrasande och jag vet att han kommer att tjura i flera dagar. Glad midsommar.