• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-06-16 16:09:44 följande:
    ja jag vet. Alltså, under dessa tio år, så har han ändå blivit hudra gånger bättre än förut.Men han kommer aldrig bli en intitiativtaare. Det gäller hela honom. För det mesta så flyter ju våra liv på bra. men ibalnd...ååååh vad man kan bli GALEN!!!Vi är ju samma personer och det kommer vara mitt humör han blir förbannad på ochhans tafatthet som jag får spelet på.Och det kommer vara när andr saker är jobbiga som de egenskapern blir grälmaterial.En normal dag kanske man garvar och säger: jaha och hur tänkte du nu? Medan man en presad dag blir tokig.
    Ond cirkel....*kramar om*

Hoppas ni kan få till ett konstruktivt snack där herr blommis får tummen ur xxxx o inser att om han bättrar sig lite med de egna initiativen så slipper han dina utbrott. It´s a win win situation....hahahahahaha Så lätt det låter....

Hoppas ni kan re upp det så ni får en fin o mysig midsommar hemma!
  • passionsblomman

Nä, han tycker sannolikt att bara jag låter bli att bli arg är ju allt lugnt och skönt och därmed frid och fröjd, för om man inte bråkar så finns ju inet problem.

Apropå att leva med huvudet i sanden.

Han är långint. Han kommer att vara sur minst ett dygn.

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-06-16 16:22:01 följande:
    Nä, han tycker sannolikt att bara jag låter bli att bli arg är ju allt lugnt och skönt och därmed frid och fröjd, för om man inte bråkar så finns ju inet problem.Apropå att leva med huvudet i sanden.Han är långint. Han kommer att vara sur minst ett dygn.
    Använd hattnålen på honom.....*moahahahaha*

Hälsa honom att den han borde vara sur på är han själv....som man bäddar....
    Vår tid på denna jord är alldeles för kort för att vara långsint......hahahaha DET lät ju rätt....motsägelsefullt!
  • passionsblomman

Tja, nu steker han iallafall fläsk så stugan är helt osig.

Sonen kom just hem så det får väl vara färdiggastat för idag iallafall och så får han väl åka och jobba sina tå dagar innan storhelgen så får vi se hur länge tjurigheten sitter i.

Innerst inne vet han så det så.
    När jag sa häromdan att vi firar 10 år i helgen
    -nej det skulle han inte kommit på-
    sa han

"OJ! Har du stått ut med mig så länge!"

"Nej, men jag är kvar ändå och det är du givetvis evigt tacksam för" sa jag

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-06-16 16:39:06 följande:
    Tja, nu steker han iallafall fläsk så stugan är helt osig.Sonen kom just hem så det får väl vara färdiggastat för idag iallafall och så får han väl åka och jobba sina tå dagar innan storhelgen så får vi se hur länge tjurigheten sitter i.Innerst inne vet han så det så.När jag sa häromdan att vi firar 10 år i helgen-nej det skulle han inte kommit på-sa han "OJ! Har du stått ut med mig så länge!""Nej, men jag är kvar ändå och det är du givetvis evigt tacksam för" sa jag
    hahahahaha KLOCKREN!!
  • Ninnnis

Blommis, hoppas ni pratar lite med varandra och att ni kommer att få en trevlig midsommarhelg. Ni ska ju för bövelen både fira 10 år och plussa!!!!

• ingenjörsbruden

Blommis du är BÄST bara så du vet det!!!

*KRAMAR!*

Nä nu ska jag ta o åka hem....ska in o handla på ica osså.....
    Gick igenom med maken vad som ska handlas/ätas...så lite har han bidragit med idag...dock så pjoskar han för mkt...så jag får inte köpa tunga grejor....suck!

Tjingeling goa flickor!

• passionsblomman

Ja, det ordnar sig nog. Jag fick bara spelet när jag galopperade rakt över åkern i det jättehöga timotejet och viftade och han bara körde vidare.

Det finns bara visst klantighetsutrymme för folket i min omgivning just nu. Jag är inte på topp. Jg är hormontrashad.

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan