• Bustroll

Oktoberbrudar tråd 2

Såg att vår tråd hade gått ut så nu kommer det en ny. Hur går det för er där ute? Går det bra med planeringen, det börjar närma sig nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 19:24
    gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3358562.html

• Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2
  • FrökenW
    MTTM skrev 2009-08-26 21:17:30 följande:
    Toastmastermarie: jag såg att du skrev tidigare i tråden att ni skulle på minisemester efter bröllopet till halmstad. Vi har OCKSÅ tänkt åka till västkusten några dagar! Har dock inte bestämt exakt var. Hur länge tänker ni stanna? Hur är det med er andra - drar ni på bröllopsresa?
    Vi har beställt en resa till Rom helgen efter, bara fredag-söndag för vi vill inte vara borta från kidsen längre (de är 3 och 2 år gamla) men det ska bli fantastiskt härligt!
    Sen har vi tänkt att åka någonstans hela familjen men det får bli senare!
  • RedRoses
    MTTM skrev 2009-08-26 21:17:30 följande:
    Toastmastermarie: jag såg att du skrev tidigare i tråden att ni skulle på minisemester efter bröllopet till halmstad. Vi har OCKSÅ tänkt åka till västkusten några dagar! Har dock inte bestämt exakt var. Hur länge tänker ni stanna? Hur är det med er andra - drar ni på bröllopsresa?
    Härligt!
    Vi har ännu inte bokat, men vi funderar starkt på Hawaii i två veckor i november.
  • ToastmasterMarie

MTTM
    Vi har bokat hotel Tylösand mån-tis med spapaket och lite extra romantiskt. Hade tänkt åka på en veckas semester i februari mars sedan, troligtvis skidor.

Ja oj vad tider går, har nästan inte alls gjort något på sista tiden men får nog komma igång igen så smått, har lite smått kvar att boka och fixa med.

• ToastmasterMarie

sitter och funderar på hur man ska placera borden i festlokalen, någon som vet hur mycket utrymme man bör ha mellan borden så att både stolar och servicpersonalen får plats?

• FrökenW
    ToastmasterMarie skrev 2009-08-26 22:15:45 följande:
    MTTM Vi har bokat hotel Tylösand mån-tis med spapaket och lite extra romantiskt. Hade tänkt åka på en veckas semester i februari mars sedan, troligtvis skidor.Ja oj vad tider går, har nästan inte alls gjort något på sista tiden men får nog komma igång igen så smått, har lite smått kvar att boka och fixa med.
    Vad mysit med spa!
  • FrökenW

På lunchen idag sprang fästmannen och jag runt på stan och letade efter saker till honom. Det blev en väst som vi ska kolla om den ser bra ut till hans kostym och sen så letade vi slipsar också men hittade inget klockrent.....det är bara att leta vidare....

• FrökenW

Nån som kan tipsa om någon bra hemsida där man kan titta på frisyrer? Jag trodde jag skulle ha utsläppt men det passar inte klänningen så nu måste jag tänka om.

• Tojk

ToastmasterMarie
    Jag vet att jag någonstans läste om avstånd när man dukar, ska se om jag hittar det igen

Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2