• Bustroll

Oktoberbrudar tråd 2

Såg att vår tråd hade gått ut så nu kommer det en ny. Hur går det för er där ute? Går det bra med planeringen, det börjar närma sig nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 19:24
    gamla tråden; www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3358562.html

• Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2
  • Tojk

Bustroll skrev 2009-08-23 20:50:49 följande:

Det gick bra som tur var, tydligen så var jag smalare än förra gången och då var jag inte svullen så jag vet inte Hon frågar varje gång därimot om jag är gravid, så får svara varje gång; inte vad jag vet. Kan ju inte avslöja att vi försöker för då vet hela släkten på en sekund sen. Hon umgås med en släkting till sambon och de kan PRATA skvallertanter
    Vad skönt!
    Känner igen det där med att känna sig svullen, varje gång jag har äl så känner jag mig som en liten ballong.

Lycka till med barntillverkandet!
  • ToastmasterMarie

känner igen det där med är du gravid. Hur roligt är det att få frågan gifter ni er av någon speciell anledning en liten på gång kanske. Inte så spännande heller att någon frågar om man är gravid om och om igen. Hoppas på inte allt för många antydningar i talen på bröllopet men får väl se.

Vi har börjat prata så smått om det men det får nog bli kanske först nästa år vi kanske försöker.

• Bustroll

Min svärmor rinde och undrade för ngr månader sen om hon skulle bli farmor. Det var precis i samma veva som vi började skicka ut inbjudningarna så en chock fick hon ju men inte den hon trodde
    Sambon hade inte pratat med henne på ett bra tag men hon hade pratat med sin mamma som tydligen var helt säker på att jag var gravid.
    Vad har jag missat? Jag borde ju veta först kan man ju tycka

• Bustroll

Just det...hennes mamma hade jag för övrigt aldrig träffat eller ens sett då

• RedRoses

Hejsan!
    Jag är nu här på BT och ska också gifta mig den 24 oktober i år. Någon mer med samma datum?

• FrökenW

MTTM - Det är verkligen inte långt kvar!

RedRoses - Välkommen! 10/10 är det dax för oss!

Idag har vi varit och beställt en ring. Den är SÅ fin! Blev lite dyrare än tänkt men men så kan det bli....
    Jag valde en solitär diamantring, princess slipad. Jag har inte sett slutresultatet eftersom han gör den men jag har sett diamanten och den var så vacker!

• MTTM
    FrökenW skrev 2009-08-25 22:26:39 följande:
    MTTM - Det är verkligen inte långt kvar! RedRoses - Välkommen! 10/10 är det dax för oss!Idag har vi varit och beställt en ring. Den är SÅ fin! Blev lite dyrare än tänkt men men så kan det bli....Jag valde en solitär diamantring, princess slipad. Jag har inte sett slutresultatet eftersom han gör den men jag har sett diamanten och den var så vacker!
    ... och snart är det bara sex veckor! Hjälp, vart tog tiden vägen??

Vi var och beställde ring för ett par veckor sedan. Det blev en halvallians-diamantring. Har dock inte sett diamanterna än, så jag håller tummarna för att det blir bra... Guldsmeden hade bara storleken större och storleken mindre på diamanter inne när vi var där, så vi tog faktiskt en chansning!

RedRoses: Välkommen hit! Vi gifter oss 10/10!

Och Boomtown: finns du kvar i tråden? I så fall är det väl dags på lördag redan?? LYCKA TILL!!
  • MTTM

Toastmastermarie: jag såg att du skrev tidigare i tråden att ni skulle på minisemester efter bröllopet till halmstad. Vi har OCKSÅ tänkt åka till västkusten några dagar! Har dock inte bestämt exakt var. Hur länge tänker ni stanna?

Hur är det med er andra - drar ni på bröllopsresa?

• RedRoses

FrökenW och MTTM:

Tack snälla :D

Åh vad roligt, då är det inte mkt kvar för er del, bara några veckor kvar till den 10! Tycker tiden går så himla snabbt faktiskt, kanske beror det på att jag har massa småsaker att fixa inför bröllopet...?

Är ni annars färdiga med allt?

Svar på tråden Oktoberbrudar tråd 2