Toastmaster Marie: er nattmat låter supergod. Vi är oxå inne på bröd och olika pålägg... Sen har jag börjat fundera på att göra våffelsmet och en stor skål med vispgrädde och sylt. Sen skulle gästerna få göra egna våfflor... (alltså utöver brödet). Men min M2b tror inte ngn kommer göra våfflor, vad tror ni, skulle ni göra våfflor?
Trojk: Jag träffade floristen rean i juli då vi var hemma i Finland (då vi komemr att ha bröllopet där). Kommer att ha en ljusrosa ros bukett med två liljor instuckna. Den kommer vara rund med några rosor som faller ner... Borddekorationerna är ännu oklara men blir ngt enkelt, typ kort ros i champangeglas. Vill inte alls ha höstfärger därav färgvalet. Vi kommer däremot att ha mycket ljus, i olika färger och former.
MTTM: Tack för tipset. Hittade dock skor idag! Nedsatta till 9,90?, riktigt fina och bekväma. Ev lite på större sidan (men har bred fot och hittar oftast för trånga skor), fanns bara 1 par kvar. Men jag gick med dem i affären och det gick bra. Funderar på att sätta in gelkuddar under trampdynorna, gör det skorna mindre?