Blev möhippad igår!!! Helt fantastiskt roligt. Började med att någon ringde på dörren 07.35. Hoppade upp med hjärtat i halsgropen medans min kära sambo borrade ned huvudet i kudden och somnade om... Utanför stod två påsar, en till mig och en till sambon, med instruktioner, dryck, karta och slöja. Sambon skulle snällt sitta kvar hemma medans jag fick leta mig iväg, iförd slöja, ut på stan. Alla tjejer, 16 st, mötte upp vid ett hotell där vi njöt av god frukost. Sedan följde konstnärligt arbete i en glashytta, lunch i slottsträdgården med uppdrag om min m2b, gokart, stickning av penisring..., drinkar, tjejsnack, fotografering i vågade underkläder, 3 rätters middag och dans halva natten. Är så nöjd med min fantastiska möhippa! Tänk vilka underbara vänner man har! Sambons svensexa blev lite annorlunda då hans kompisar störtade in och försedde honom med bindel och hörlurar. När musiken var slut var han själv igen med en videokamera och kuvert med uppdrag i. Han skulle filma sig själv medans han byggde kinder-figurer med 1 hand, badade bubbelbad sjungandes Var är tvålen broder... etc. Efter det skulle kameran låsas in en låda. Sedan hände ingenting.... Sken-svensexa!! - m.a.o inte lika söta vänner som jag.... Skrattade så jag grät när jag fick höra om detta, hahaha. Får väl se vad som händer nästa helg...