• Flugan81

För alla som gifter sig 29/8!!

Vet inte om det redan finns en "tråd",,, men tänkte iaf öppna upp här för oss som ska lämna singellivet (för gott hoppas jag!!) om mindre än 2 mån..

Skriv gärna av er tankar, funderingar, dela med er och få tips på vägen! =)

Själv var det meningen att vi skulle åka till Venedig med våra respektive familjer o viga oss i Gondoler. Fick veta för ca 2v sen att det skulle bli massa strul och tjafs... så här sitter jag... planerar ett litet bröllop MINDRE än 2mån innan utsatt datum...

Har tom endast lyckats PREL-boka en präst.. haha

Det bästa (ironi) är att jag och min fästman bor och jobbar på 2 olika håll så vi ses endast på helgerna... lycka till med smidig planering!

• Svar på tråden För alla som gifter sig 29/8!!
  • MW 090829

Vi är lite stressade nu tror jag. Alla jobbar hårt med bröllopet och hinner inte vara inne här :o)

• Snuttis2

jag är cool lugn utåt sett men hysterisk inombords....på ett positivt sett vill säga...det känns som om det mesta är klart måste betala lite saker bara som blommorna, bageriet och systemet sen har jag min lista för sakerna som bör fixas nu sista veckan, sista dagen, och dagen D..men med den i handen känns det som om läget är under kontroll..sen har jag två fantastiska systrar som tagit hela nästa vecka ledigt för att bara hjälpa oss med de sista förberedelserna...då vi bor på en ort och gifter oss på en annn så blir det mycket som måste fixas i sista minuten ex träffa präst, kantor skriva vigselprogram och göra prov make up och hår.....har bokat in ansiktsbehandling och ska ta mig ett par träningspass i veckan för att få ur mig alla spänningar.....jag önskar er alla lycka till med planeringen....

• Fru Nolsu

Puh! Har äntligen lämnat in festprogrammet till tryckeriet, vilken röra det har varit. Vi har haft deadline att det ska vara klart till tisdag nästa vecka då tärnorna kommer och hjälper till med att knyta, vika och häfta... Sista dagen för inlämning var i tisdags men snälla tryckeriet kunde fixa det ändå...

Nu känns det mesta som på banan! Ska beta av shoppinglistan i helgen och packa väskan, men sedan bara slappa!

• Fru Nolsu

Puh! Har äntligen lämnat in festprogrammet till tryckeriet, vilken röra det har varit. Vi har haft deadline att det ska vara klart till tisdag nästa vecka då tärnorna kommer och hjälper till med att knyta, vika och häfta... Sista dagen för inlämning var i tisdags men snälla tryckeriet kunde fixa det ändå...

Nu känns det mesta som på banan! Ska beta av shoppinglistan i helgen och packa väskan, men sedan bara slappa!

• MammaMu78

Jag kikar in här, då jag också står brud 29 augusti. Mindre än en vecka kvar. Oj nu börjar det pirra i magen
    Idag har jag hämtat ringarna hos juveleraren, dom blänker så fint nu. Sitter och fixar placeringskort, utöver det är det mesta klart, så himla skönt.
    Var gifter ni er?
    Vi i Leksands kyrka

• MW 090829

Ja en vecka! Har gjort klart allt med bordsplacering, jag var och provsminkade och håret igår och träffade präst och kantor. Saker och ting börjar klarna.

• MammaMu78

Mindre än en vecka, det blev lite fel. Nästan en vecka är det ju
    Är det nån mer som har partytält?

MammaMu78 skrev 2009-08-21 13:52:37 följande:
    Jag kikar in här, då jag också står brud 29 augusti. Mindre än en vecka kvar. Oj nu börjar det pirra i magen Idag har jag hämtat ringarna hos juveleraren, dom blänker så fint nu. Sitter och fixar placeringskort, utöver det är det mesta klart, så himla skönt.Var gifter ni er?Vi i Leksands kyrka
  • MW 090829

nä. Det blir jobbigt om det regnar när man går ut ur kyrkan...

• MammaMu78

Vi hoppas på sol, eller iallafall uppehåll i vädret
    Vi kommer ha partytält, vi får helt enkelt inte plats inomhus..

• MW 090829

Japp sol ska det bli!

Just nu är jag rätt stressad men det är väl bara att kämpa på...

Svar på tråden För alla som gifter sig 29/8!!