• Flugan81

För alla som gifter sig 29/8!!

Vet inte om det redan finns en "tråd",,, men tänkte iaf öppna upp här för oss som ska lämna singellivet (för gott hoppas jag!!) om mindre än 2 mån..

Skriv gärna av er tankar, funderingar, dela med er och få tips på vägen! =)

Själv var det meningen att vi skulle åka till Venedig med våra respektive familjer o viga oss i Gondoler. Fick veta för ca 2v sen att det skulle bli massa strul och tjafs... så här sitter jag... planerar ett litet bröllop MINDRE än 2mån innan utsatt datum...

Har tom endast lyckats PREL-boka en präst.. haha

Det bästa (ironi) är att jag och min fästman bor och jobbar på 2 olika håll så vi ses endast på helgerna... lycka till med smidig planering!

• Svar på tråden För alla som gifter sig 29/8!!
  • Pärlan2009

Jag är stressad men förväntansfull! Längtar men skulle gärna ta några extra timmar på varje dygn..

• Guldie

Helt förvirrad o får inte gjort mycket kan jag erkänna. Jobbar sista dagen idag och faktiskt så provade jag i alla fall klänningen igår - Som inköptes i maj;) Alltid något!

Vi reser ju till Grekland på natten/tidig morgon så det är lite sånt som fixas med tvätt o strykning annars jobbar jag bäst under tids-press så jag antar att fredagen kommer att gå i 110;)

Tränar varje dag - hårt o intensivt så jag i alla fall ska kunna sova någorlunda bra!

• Kärlek74

Ja, här ska vi också gifta oss på lördag:) Är ledig denna veckan för att få allt på sin plats, måste renskriva bordsplaceringen idag tänkte jag,,i morgon ska ringarna hämtas,,ska till frisören idag och kolla upp när vi ska träffas för den nya frissen.
    Hoppas nu bara att vädret håller i sig,,,annars blir jag ledsen i ögat!!
    Kram

• MW 090829

Hade sista provningen på klänningen idag och den satt som en smäck. Blir nog toppen men inga godsaker fram tills dess... ;o)

• Prazzen

Njut utav dagen
    Vi gifte oss i lördags och det vär helt underbart.
    Var så nervöst innan men önskar nu att vi kunde få göra om det igen och igen och igen

• abcd1234

3 dagar kvar!

Jag är riktigt stressad trots att jag tror att det mesta är fixat och ordnat. Men jag har så mkt i huvudet nu så det känns som det ska sprängas. Så fort jag måste komma ihåg något nytt så är det nåt annat som faller bort. :)

Dessutom har jag ont i halsen och börjar bli förkyld vilket INTE ingick i planerna. Plus att det verkar som det blir regn på lördag och jag inte har fixat någon sjal...

Jobbar iaf bara en timme till nu och sen är det enbart bröllopsfix som gäller resten av veckan.

• MW 090829

Jag har hört att det ska bli rätt fint väder...

• Paljetten

Jag säger som Prazzen: NJUT av dagen, det går så otroligt snabbt! Jag vill också göra om det igen......(med samme man dock) Lycka till med er!

• MW 090829

I övermorgon är det dags för oss sista Augustibrudar! Lycka till alla!

• annmka

Lycka till alla!!! Solen kommer att skina på oss,och vi kommer att vara otroligt vackra och lyckliga:):)

• MysanX

I morogn smäller det.
    Nu ska jag äta pizza och slappa resten av kvällen. Allt är klart. Hoppas nu att lillskruttan sover gott i natt så man får lite sömn.

• Pärlan2009

Här regnar det men oj vad jag är lycklig och förväntansfull!

• spindeln

GRATTIS ALLA BRUDAR (ja och brudgummar också)!

Hurdan var er dag?

Vi hade en fantastisk dag, och solen sken på oss när vi kom ut från kyrkan!

• Emelieca

Vi hade en underbar dag!!!!!! Perfekt väder och allt flöt på oförskämt bra, och nu är vi gifta!!!!!!

• Pärlan2009

Jaaaa vad härligt! Vi har haft det så otroligt underbart. Regn innan vigseln men sen bröt solen fram!

Svar på tråden För alla som gifter sig 29/8!!