A M ? dopet låter rätt så dramatiskt (tänker då på gudmor), men det viktigaste är väl att huvudpersonen var på glatt humör. Vilken föredömlig bebis
Brudsommar ? trevligt med svärföräldrarnas besök under helgen och lite avlastning för din del. Hm, du kan kanske hitta på någonting själv, på egen hand? Fast det kanske blir svårt med tanke på hundvalpen.
Nenne ? det verkar hända mycket hos dig. Spännande med ivf:en och nu vet vi att det är dags att hålla tummarna på onsdag. Hur mår du av medicinen annars?
Liten ? vad bra att Mindre mår bättre och att du får hjälp av dina snälla föräldrar. Ovärderligt!
A M igen ? för att få testa LH/FSH utan större krångel föreslår jag att din kompis vänder sig till gynekologen på Hötorget som Koko en gång i tiden rekommenderade och som jag själv gått till.
Snaily ? såg en supersöt korvtik i Humlegården igår. Hon hade dock ingen stubbsvans, men blev jätteintresserad av min kanin som satt på flera meters avstånd och brydde sig inte om hennes skällande. Lycka till på valpkursen!
MSW ? jag tror inte att Bumsis skulle må dåligt av att komma ut nu, jag går ju in i v 37 på fredag. Det låter lite segt med långa bussresor till skolan, men du kan kanske använda tiden till annat, säg att läsa?
Piggis - spännande med bröllopsplanerna, ni får ta tag i det nu så att vi kan komma med goda råd (och bidra till en total förvirring -
När jag tänker efter har vi också någonting att fira i september, maken och jag träffades för första gången 11 september för fem år sedan. Blev tillsammans några veckor senare så att nu har vi en extra dag att fira även i oktober. Hm, som ni märker passar vi på att fira allt som kan firas?
Lunchen med en väninna resulterade i en Odd Molly kofta. Nöjd och hoppas att den uppvisar bättre kvalitet än tidigare ex.