• Bluebride

Ni med budget på max 20.000 kr samlas här

Här tycker jag vi samlas vi som ska ha en maxgräns på 20.000:-. Jag i alla fall hoppas att vi kommer under det. Tror i min budget jag gjort här på BT så ligger vi på runt 16.000:-. Resa tänker vi inte ta än, om inte annat ingår det inte i budgeten, vi ska önska oss bidrag till resa istället.

Sen får man väl säga att jag har tur som har ett inställt bröllop bakom mig och har faktiskt inte sen dess hittat ngn annan klänning, jag har hittat min klänning med stort K, så det enda jag har fått köpa till är min underkjol och den köptes nu för ett par dagar sen.

Alla är välkomna. Själv ska jag gifta mig 2010-05-22 PINGST!!!!

• Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här
  • Blivandefrueriksson

Caterings buffé

Endast 69:- p.p. (för över 12 personer)

Grillblandning bestående av souvlaki, shish kebab, kycklingspett med tzatziki, vitlökskräm, vitlöksbröd, grekisksallad,hoummus och klyftpotatis

Dock kommer vi välja potatisgratäng istället, var inga problem sa de.

• Bluebride

synd man inte bor i närheten av jönköping

• vi är tre
    Frulle skrev 2009-11-03 12:13:24 följande:
    Men varför har man en fest som man MÅSTE hålla så billig som möjligt om man egentligen inte vill ha?!Vi är tre: Du säger ju att det känns tråkigt!En bröllopsfest är något unikt och speciellt!! Ha inget som är tråkigt!
    jag menar inte att festen är tråkig utan kanske vara i huset, de känns för mig vanligt. men som lexiwed skrivar så kanske de kan bli väldigt mysigt om man piffar till de =)
  • majsan801

Låter som en riktigt bra buffe

• Blivandefrueriksson

Ja jag hoppas det Det är riktiogt god mat där annars så cateringen borde va lika god.

• Hante

känns som man hela tiden hittar nya poster... mer utgifter.. bugeten ökar tyvärr inte för det:(

• Tausen

Hittade vita hold ups på lindex för 29:- idag och så fick vi hem papperna till inbjudningskorten så snart kan vi sätta igång med dem :)
    Väntar även på ett par vita sandaler som jag ropade hem från tradera för 1:- Hoppas de är fina för då är det bästa fyndet någonsin :)

• Hante
    Tausen skrev 2009-11-05 16:54:45 följande:
    Hittade vita hold ups på lindex för 29:- idag och så fick vi hem papperna till inbjudningskorten så snart kan vi sätta igång med dem :)Väntar även på ett par vita sandaler som jag ropade hem från tradera för 1:- Hoppas de är fina för då är det bästa fyndet någonsin :)
    Ja det kan ja förstå för det priset - håller tummarna för dig
  • Bluebride

Hur tycker ni detta låter? Vad skulle ni välja?

"Jag Föreslår fläskfilé med portvinbstuvade Champinjoner o Kulstekt Potatis Pris et är 95:-/ person barn under 6 år är gratis mellan 6 och 15 halva priset

Fläskfile är en bra kötträtt att leverera för den håller sej mör o fin

Som köttbuffè kan jag föreslå Marinerad Fläskytterfile, Rostbiff o Kalkonbröst med Potatisgratäng eller Potatissallad Pris 105:- / Pers."

• Tausen

Bluebride: Jag tyckte att det första alternativet lät väldigt gott!

• Bluebride

det tycker jag med. Å 95 kr / pers tycker jag är rätt billigt
    Sen är det bra att 6-15 får halva priset och under 6 gratis. Vi kommer väl ha 5-6 barn under 6 år.

Tausen skrev 2009-11-05 18:56:23 följande:
    Bluebride: Jag tyckte att det första alternativet lät väldigt gott!
  • hojsa

Sitter och spånar på om vi ska göra maten själva (buffe) eller om man ska ta det från catering, bor i varberg så utbudet är inte jättestort och har inte koll på priserna. :S

Fyndade på ebay.. dekorationer till kort och festhäften, samt organza påsar, fick det för 190 kr :) skulle kostat upp mott 800 i sverige så det känns som ett riktigt fynd :)

Svar på tråden Ni med budget på max 20.000 kr samlas här