• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Nenne - *skrattar gott åt dina fisar* Själv har jag ett medfött avgassystem som skulle behöva rening... alltid.. egentligen inte värre just nu... suckar och fnissar lite... arv på fädernet är det dessutom.. Hoppas att Trollet slipper få denna åkomma!!

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2010-01-22 13:59:23 följande:
    vickan igendet kanske tar ut sig själva, minus x minus blir väl plus?
    du menar att makens nolla till gaspådrag och min överdrivna nivå skulle göra att Trollet slapp/blev normalgasig?!?
  • viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2010-01-22 14:04:53 följande:
    vickannä vänta nu, menar du att din man aldrig fiser? Nej då är det däremot kört.
    alltså.. stackars maken som blir uthängd här.. men sanningen är att han fiser MAX en gång i månaden.. och då JUBLAR jag så hemsk som jag är.. ha ha ha!

Snorkis - jag frågade inte så där värst noggrant om lov att använda krämen.. kan bara inte leva utan den.. utan använder den så lite som möjligt, vilket ändå är en hel del... i FASS var det ju inte tokvarning så det går nog bra! Jag måste vara marinerad med kortison eftersom jag använt det minst en gång en veckan sedan barnsben...
  • viktualia

hihihihi

HÄRLIG fis och rapdiskussion!!!

Jag rapar nåt vansinnigt i perioder... arv på mitt eländiga möderne... dvs ni har fattat nu: Min pappa fiser och min mamma rapar och jag gör båda delar. ELÄNDIGT!

För egen del minskar bara magproblemen med minskad mängd kaffe. Inte mycket annat påverkar detta. Och maken får pinas.. fniss

• viktualia
    Snorkfröken77 skrev 2010-01-22 14:29:55 följande:
    Nenne -OOooh, svårt att mörka med dubbeltäcke! Vi har varsitt (tyvärr) så jag lyfter lite diskret på täcket mot kanten Katterna verkar ta det bra för de ligger kvar Vickan - Åh nej, taskigt arv både från mor och far, vilken otur Jag har ärvt min fars vidriga fotsvett det är inte heller charmigt, det är så att ögonen tåras om det är en varm sommardag och jag tar av mig skorna
    OOOoooh noooo... det hade jag förträngt.. det är ju långt till sommarn nu.. Ha ha ha.. Men i somras när maken och jag var på bilsemester i Norrland var jag förbjuden att ta mig sandalerna inne i bilen... ehum...

Och dubbeltäcke skulle jag ALDRIG ha... av just den anledningen... stackars maken måste få sova utan sådan stank under täcket....

VILKEN fredagsdiskussion!!!
  • viktualia

Tinga - ååå vad glad jag blir av att läsa om din vecka! INGEN kan vara mer värd en sådan soft vecka än du!!! *kramar om*

• viktualia

Lappis - tog ett span till på lägenheten men trots div foton var det få ledtrådar. himla fin var den i alla fall!

Snaily - grymt duktigt att sortera jox! här är det "bara" grejor på vinden som skulle kunna/behöva sorteras... och sånt måste man verkligen ha inspiration för att ta tag i. Alla "viktiga" papper är redan i ordning i det här hushållet... min söta make sköter till och med bokföring över huskostnaderna i ett fingerat bolag - han är seriös han!

Ego - själv dricker jag hemgjord latte, äter pepparkakor i mängd och jobbar mer än vad jag vågat hoppas på!

• viktualia
    snaily skrev 2010-01-22 15:12:29 följande:
    TingaTack, vad du är gullig! Men apropå den sociala kompetensen - du har ju inte träffat mig irl...
    Men det har jag och jag håller med Tinga!
  • viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2010-01-22 15:36:19 följande:
    är det någon av våra trådar som kommit över 10000 inlägg?
    joo men det är jag rätt säker på... nån gammal var väl uppe i 12 000 tror jag
Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter