![viktualia](/avatar/thumb/viktualia/0f0eaae3aaa982e9eac5ad934f3c3a2e.jpg)
-
problemet är ju att det just nu är sjuuukt opraktiskt... *stackars er allihop* Hoppas verkligen att det går över så snart det bara går!!BrudSommar2006 skrev 2010-01-22 15:40:55 följande:Nenne, vi har försökt men hon är mycket noga även när hon är på gott humör att pappa inte får göra i princip någonting. På både bvc och dagis säger de att det går över och att man inte ska göra någon stor grej av det och det är möjligt att det går över men hon har ju hållit på i så jäkla många månader nu.
-
Brudsommar - man kanske borde shoppa lite där på Pippilotta... hm... Lite fler kläder skulle nog inte skada...
-
För er som inte uppnått strandad val-stadie av graviditet kan jag meddela att Ellos fått ordning på sitt gravidsortiment igen! Och att det är rea där också!
-
Nenne - näee jag vet! det är RÅSKUMT! Inga gravkläder i Elloskatalogen.. Har noterat precis samma sak! Men jag är hur som helst väldigt nöjd med jeansen jag köpte där, passar mina korta ben!! Har både ett par med mudd som går över magen och ett par som är skurna under magen. Snygga och just nu rätt prisvärda också.
-
snaily och Lappis - fniss fniss...
-
hm... såg just en ambulans köra ut från en av granntomterna.. tänk vad lite man vet om sina grannar och vad som händer där..... ingen aning om vem som bor i huset
-
AHA!!!!! Det förklarar mysteriet.. men hur ska vi som är barnlösa innan kunna se gravkläderna i katalog.. hm.. knas i alla fall!Ore skrev 2010-01-22 16:28:59 följande:Angående Ellos och gravidkläder, de kanske gör som H&M. De har med gravidkläderna i sin katalog med barnkläder i. Jag har märkt att jag och syrran får olika kataloger därifrån, nämligen...
Vad blir det för mat hos casa Ore då??
*grubblar frenetiskt på vad jag är sugen på* Varken tacos eller pizza lät hundraprocentigt... -
nu bestämde jag mig för att arbetsdagen fick vara över... hm.. kan inte påstå att jag håller samma jobbtempo hemma som på jobbet, men å andra sidan jobbar jag galet effektivt på jobbet. Så resultatet är nog att jag gör 95% av veckans arbetsuppgifter på 4 dagar och de sista 5% på fredagar...
-
nejjeeee jag är kvar här! ska inte rymma nånstans.. fniss!snaily skrev 2010-01-22 16:42:14 följande:Trevlig helg tillbaka på er! Men hoppas ni inte med det menar att ni tänker lämna mig ensam här hela helgen!? *snyft*
-
*garvar HÖGLJUTT*nennesjuttioåtta skrev 2010-01-22 18:58:53 följande:ska vi hångla?*död*