• viktualia

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

tjingeling....

jag försvann en stund för att hämta bilbabystolen = gigantiskt paket som precis fick plats i bakluckan, shoppa lite mat = har ni en ANING om hur jobbigt det är att gå på Ica Maxi när man har lock för öronen.... gaaa och för att laga och äta mat.. enchiladas blev det här.....

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2010-01-22 19:37:43 följande:
    Vickan, eller någon annan händig, vad ska man ta om det står i receptet att det ska vara vitt vin som man itne har, och som det står att man kan ta citron istället för, som man inte HELLER har...? Ja vad gör man då? Fast det borde ju funka utan men det borde tappa lite syra tycker jag.
    svåris.. jag skulle nog krydda med övriga viktigheter och sen smaka av... vinäger är FÖR surt skulle jag gissa på...
  • viktualia

och jag ska byta dator och ta med mig viktiga snacks... för nu ska det glos på tv... medan maken just tog BILEN till bion... 10 min promenadväg bort... ehum.... 4 minus och inget annat krångel.. jaja.. vi är hopplösa bilister...

• viktualia
    snaily skrev 2010-01-22 19:52:40 följande:
    VickanMiljöbovar där!
    japp och hur SJUUUUUUKT otippat är inte det.. gaaaaaaaaaaa fortfarande upprörd/chockad...
  • viktualia

EA&MJ skrev 2010-01-22 20:08:07 följande:

Dags att rota och se vad som finns för gott i barskåpet
    ta en sup åt mig också!!!!!

själv slår jag just nu runt på ekologisk hallon- och blåbärsdryck...
  • viktualia

tittar lite lagom slött på skavlan.. surar över att det inte är särskilt bekvämt att sitta i soffan... eller ska jag kanske säga att jag ser framemot när det blir bekvämt att sitta i soffan igen?!?

• viktualia

Snaily - själv tog jag den första resan på tio poängsnivån... surar lite att det dröjde när det kom till den svenska staden...

...nu får jag glo lite på konståkning.... eller borde jag helt enkelt förflytta strandade mig till sängen... hmmmm

• viktualia

fniss fniss.. kunde inte låta bli att retas lite...

Tinga - vad fint ni har hemma hos er!!!!

• viktualia

Parnassia - näeee jag tror att det var förra el förrförra veckan som maken och jag blev helt bortkollrade när det var TVÅ svenska städer i samma program.. snurr snurr!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter