• fru AM

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Hektor har bara ett problem i bassängen - eftersom han gapskrattade konstant fick han kallsupar hela tiden. Han har aldrig kissat så mycket som nu i eftermiddag

• fru AM

Nenne: vilken toppenkväll det låter som. Och den där renfilén m tillbehör hade man gärna smakat! Åts det någon efterrätt? Eller var det biogodiset?

• fru AM

HAllå i tråden! 75 inlägg kvar - bra jobbat!

Helgen har varit extremt lugn och skön och trevlig. Vi fyndade även lite julpynt (en 90 cm hög lysande ren).

Vad fint ni har det hemma Tinga! Fräscht och stilrent. Ni skulle få epilepsi hemma hos oss

Grattis till gallerfilt Vickan! JAg ska också köpa en - det är uppenbarligen folk som åker till Ullared och sätter i system att sälja av grejerna på Tradera. Det är ju ett bra sätt för oss utomsocknes att få tag på saker vi vill ha. JAg skulle också vilja ha en gallerfilt! I vuxenstorlek alltså! Vickans mamma kanske kan virka en?

• fru AM

HAr funderat på det (även om jag inte är någon virkningsexpert) men tror att det finns risk att filten blir för klumpig då.

MSW skrev 2010-01-25 14:10:33 följande:
    Ang (hemvirkad)gallerfilt, så borde det juh funka att göra den lite mindre gles? Alltså typ varannan luftmaska och varannan stolpe? (tycker också det ser rejält glest ut annars, och undrar om verkligen inte värmen smiter ut genom de stora hålen..)
    Nu har vi bokat hus i Italien i sommar! JAg älskar Italien och det ska bli så skönt och kul att vara där med två andra familjer! Tjoho!
  • fru AM

PB: håller med : djävla ungjävel som håller på och trackar din son! Jag blir helt galen när inte skolan "vågar"/"kan" ta tag i såna där saker, på rätt sätt. Förmodligen mår tjejen dåligt på något sätt, men det är ju inte samma sak som att hon ska få springa omkring och få din son eller någon annan att må dåligt.

• fru AM
    passionsblomman skrev 2010-01-25 14:40:02 följande:
    Tror ni att jag skulle klara av att vara föreståndare för ett gardencenter?
    Jajamensan! SÖK!
  • fru AM

PB: läste om tjänsten - vilket drömjobb för någon med dina kunskaper och intresse! SÖKSÖKSÖK!

• fru AM
    passionsblomman skrev 2010-01-25 14:46:41 följande:
    Hjälp! Jag vågar inte! *blir skitnödig av nervositet*jag är värdelös på att skriva sådana där brev och så.
    Jag kan hjälpa dig!
    Inboxa mig din CV/meritförteckning om du vill ha hjälp så kan vi bolla lite
  • fru AM

Muggles: Livia har varit hemma fr dagis pga blåsor i munnen. Hon är hemma idag med "för säkerhets skull" men ska gå imorgon.

Snaily: JAg får också såna där inväxta hårstrån om jag vaxar. De kan bli precis hur långa som helst. Jag tycker det är lite kul, jag Fast stackras Nennes man som har det i ansiktet (vaxar han hakan?)

• fru AM

PB: är fullkomligt allvarlig. Jag hjälper dig gärna! Bra tillfälle också för dig att få ner på pränt vad du gjort och kan ... inboxa mig så startar vi!

Nenne: övertygad om att P är übersnygg (trots utvärtes halsbölder ) Det sägs ju att han är det bland de i tråden som sett honom.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter