• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Fröken Strössel

Vill du visa klänningen? Nyfiken

• shamrock

Har tyvärr ingen bild på den. Klänningen är beställd så jag har inte fått den ännu och jag hittar ingen bild på den på deras hemsida.

• Fröken Strössel

ok, då får jag vänta helt enkelt

• Hannaibröllopstankar

Vi ska betala tärnornas klänning och ev ett halsband (billigt sådant), kommer även att få håret fixat men skor får de ordna själva om de inte redan har vill säga.

• snuttfia

Men 4 mån, det är väl sådär 16 v? Då syntes det då inte ett smack på mig när jag var gravid med nåt av barnen. Beror ju på hur smal du är iof, är man väldigt smal kanske det gör mer skillnad. Det är ju lite individuellt också och om man har livmodern framåt eller bakåtlutad och sånt iof... Men har den snörning så går det ju att justera lite... (har inte hunnit kolla ditt galleri än så det kanske inte är en sån modell...)

Lycka till med bäbistillverkandet förresten :D Myspys med bäbisar ju, jag har flera nya och några på gång i bekantskapskretsen och mina barn känns så stora plötsligt fast minstingen inte är två år än...

May2010 skrev 2009-12-16 18:38:36 följande:
    Ja det känns bra både med slips och klänning. 2 månader står det på sidan. men vi försöker få barn så jag vet inte hur jag ska göra... om jag blir gravid snart hinner jag ju bli 4 månader, då kanske den inte passar längre, har sagt att de därför kanske ska vänta lite med att sy... vad gör man?jag vill gärna ha underkjol till så jag hoppas det är meningen, fint när det står ut lite.Fröken Strössel skrev 2009-12-16 18:03:56 följande:
  • CiaLovesAndreas

Igår upptäckte jag att vi glömt skriva dit OSA på inbjudningskorten. Så nu får det stå i informationspappret...det funkar ju det med.

• Fröken Strössel

Sånt som händer Gör ju inget att den infon finns på infobladet istället.

Jag vill ha min klänning! Det har bara gått två månader och kan ta tre till så det är långt kvar men jag är så ivrig

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Exakt! Det är ju inte hela världen. Bara tur att jag upptäckte det innan vi skickat iväg dem. Annars hade det blivit liiite jobbigt

Hehe, jag är också ivrig. Vill att det ska vara januari nu så jag får gå och beställa min klänning samt skicka ut våra inbjudningskort

• Martinaa

Hej på er!

Längtar också tills jag kan börja ta tag i saker och ting på allvar igen. Ska börja med att boka frisör och förhoppningsvis en fotograf som kan ta lite studiobilder på oss (ifall det blir dåligt väder så har man fina inomhusbilder iaf).
    Sen blir det till att mäta sig och beställa klänning och i januari-februari ska jag fixa klart inbjudningskorten och skicka ut dem *längtar såååå*

Johi: Jättefina kort såklart!

May2010: Supersöt klänning!

Shamrock: Jasså din sambo får hjälpa till med korten? Min m2b varken vill eller får komma nära våra kort, haha. Nä, sånt där pyssel överlåter han gladeligen till mig och jag är nog nöjdast så också

• gutebrud10

Hej Martinaa!
    En till här som ska bli fru i maj, närmare bestämt den 14 maj.
    Är gärna med och frossar i planering med er andra majbrudar

Svar på tråden MAJ 2010 del 4