• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Hillena

Nu börjar jag tvivla på om jag vill ha sista natten som Helena Persson med min tärna eller min m2b. Hmm det tål att funderas på en del.

Igår tog jag tag i inbjudningarna och tro det eller ej men jag gjorde klart alla på en endaste kväll!! Mannen fick hjälpa till att klippa så då gick det lite snabbare. Blev så nöjd och vi ska packa in inbjudningarna som julklapp till familjen, resten av gästerna får i januari-februari. Känns galet och ännu mer verkligt!

• Hillena

Så fin vår lista blev, bra jobbat Martinaa!
    Tyckte det var roligt med ditt lilla tillägg också :) Hehe det finns inga "regler" utan undantag!

Martinaa skrev 2009-12-21 22:35:14 följande:
    Så, gjorde vår lista numrerad nu, så vi vet hur många vi är!
  • Fröken Strössel

Jag har också funderat fram och tillbaka om natten innan. Nu blir det så att jag och min vän sover på fint hotell och myser tillsammans men det kommer nog kännas lite skumt att inte sova med min kille. Men det blir bra tror jag, det är ju bra om en av oss kan sova. Skulle vi sova tillsammans kanske jag skulel hålla honom vaken hela natten för att jag var så nervös

• l8ol

God Jul!
    Om exakt 5 månader blir man fru ;) Vem trodde det?

Ska börja texta kuvert till inbjudningarna under julledigheten. Inbjudningskonceptet är klart, behöver bara mogna lite....

Ha det så skönt i jul
    //Lotta

• johi77

Önskar alla goa blivande brudar en underbar julhelg! Vi åker till "mitt" Småland imorgon för att bli bortskämda av mor och far. Ska vila från alla bröllopstankar och sedan i januari ta tag i frisyr- och blomtänk.

Kram kram

• May2010

Ja, vi skulle aldrig somna. Jag skulle vara helt slut nästa dag. Det vore bara omöjligt att sova ihop. Jag tror det bästa för oss är att ses på kyrktrappen. Ta en paus på 24 timmar innan vigseln så man får längta lite istället.
    Fröken Strössel skrev 2009-12-22 09:38:26 följande:

Jag har också funderat fram och tillbaka om natten innan. Nu blir det så att jag och min vän sover på fint hotell och myser tillsammans men det kommer nog kännas lite skumt att inte sova med min kille. Men det blir bra tror jag, det är ju bra om en av oss kan sova. Skulle vi sova tillsammans kanske jag skulel hålla honom vaken hela natten för att jag var så nervös
  • fru raring

Jag har fått en inbjudan till en gratis festmässa på Berns i januari, och när jag skulle anmäla en kompis som ville följa med såg jag att de lagt upp fler fribiljetter. Tänkte att det kanske kunde vara intressant?

Jag vet givetvis inte hur länge de räcker, men om någon är intresserad hittade jag dem på festfolk.nu under fliken festmässan.

Lycka till med planeringen!

• Robi10

Hej Martina,

Jag gifter mig den 8 Maj.

• moule

Jag tänker också mig att sova borta hos en tjejkompis - sista natten som ogift, bara mysa och prata gamla minnen =)

• CiaLovesAndreas

Äntligen är vår gästlista färdig *pust*
    Nu är det informationspappret som ska skrivas ut och adresserna ska skrivas på kuverten, sen är de redo att bli skickade.

Men nu över jul blir det en paus från det här med bröllop. Återkommer i januari då jag ska prata med frisören, make up:en och skicka inbjudningarna *längtar*

Svar på tråden MAJ 2010 del 4