Jag tycker att båda klänningarna är fina. Absolut. Dock så är jag personligen lite tveksam till nederkanten på kinaklänningen, jag tror inte jag själv hade valt en sådan klänning med den vågiga kanten. Dock så ser man ju inte hur nederkanten ser ut på den andra klänningen. De är kanske likadana och att DU vill ha det så. Skulle jag välja så hade jag valt klänningen från Sverige. Men det beror nog lite på att jag är alldeles för feg för att beställa en sådan viktig grej, som en bröllpsklänning, via internet och utan att ha provat. Och så är jag aaaaldeles för lat för att hålla på att sälja vidare, lägga ut annons på Blocket etc.
Men det är ju vad jag tycker. Jag hade köpt klänningen i Sverige. Om du nu provat den och gillar den så kan jag ju bara råda dig till att köpa den.
Tänk om du köper en klänning från Kina. Får hem den och så passar den inte och är ful. Då måste du fixa en annan klänning, sälja kinaklänningen, ha massa besvär med det, kanske inte får ut vad du betalat... osv... och så har den där klänningen ändå kostat en massa.. (tid och bekymmmer...)
Men... jag är nog ganska feg.. hi hi.. 
Hannaibröllopstankar skrev 2009-12-29 19:30:29 följande:
Ojdå, nu ska det gå att kolla i galleriet.Kanske värt att prova Kina då, jag gillar verkligen den klänningen med... I värsta fall får man väl sälja den igen då.Känner att den andra klänningen är väldigt fin på och jag kände mig verkligen som en brud i den, men den kommer att kosta en hel förmögenhet.... Beslutsångest!