• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Njae, det är väl tveksamt. Var bara en tokig idé jag fick, att jag skulle ha på den på vår 1-månads dag. Men jag tror minsann att jag får överge den. Tror vi kommer ha packning så det räcker ändå

• Hannaibröllopstankar

Jag hade nog oxå hoppat klänningen. Du får ta på dig den på er 2-månadersdag här hemma istället

• CiaLovesAndreas
    Hannaibröllopstankar skrev 2009-12-29 22:58:01 följande:
    Jag hade nog oxå hoppat klänningen. Du får ta på dig den på er 2-månadersdag här hemma istället
    Haha..det kanske funkar det med

OT: Är bioänka ikväll och sjukt sugen på chips, men huh så onyttigt det är!
  • johi77

Gott Nytt År alla blivande brudar! Självklart ska vi se till att 2010 blir ett sagolikt år. Jag lovar iaf att komma tillbaka till er med ny energi och full fart i planeringen. Vi lever fortfarande i jul och nyårsbubblan och har det lugnt och skönt.

• patrikoannika

Chips!!??

Det är väl hur nyttigt som helst.. hi hi..

Förresten, varför hålla vikten över ju och nyår?! Då har man ju inget att göra i januari...

CiaLovesAndreas skrev 2009-12-29 23:06:27 följande:
    Haha..det kanske funkar det med OT: Är bioänka ikväll och sjukt sugen på chips, men huh så onyttigt det är!
  • ar100522

Jag började min diet igår. Har gått ner nästan 20 kilo efter barn nummer tre men vill gärna ner till 54 till bröllopet. Så det blir soppa nu ett par dagar för att sedan börja äta enligt viktklubben. Tycker att de är bra. Ska givetvis äta och dricka imorgon! Men vi har planka så det är ju bara att välja det nyttiga och vin måste vara bra för förbränningen

• CiaLovesAndreas
    patrikoannika skrev 2009-12-30 19:40:02 följande:
    Chips!!??Det är väl hur nyttigt som helst.. hi hi.. Förresten, varför hålla vikten över ju och nyår?! Då har man ju inget att göra i januari...
    Hehe..sant!
    Dock åt jag inga sen. Får nog allt ta och vänta till helgen...eller nåt sånt

På tal om vikt så är jag faktiskt rätt nöjd med den. Det jag dock inte är nöjd med är mamma-magen. Ni fattar vad jag menar va? Men till bröllopet hade jag tänkt köpa såna gigantiska trosor som gör att magen ser plattare ut.
    Mannen mumlade nåt om falsk marknadsföring...men han har ju sett mig tidigare
  • ar100522

Det är just magen som jag är missnöjd med också - magiska trosor kanske gör susen!

• Hillena

Jag ska också vara med i viktklubb efter nyår, hoppas på 10 kg fram till bröllopet 29:e maj men är nöjd bara jag går ner 5-6 också så att klänningen sitter perfekt och jag känner mig fin. Av någon anledning har jag börjat äta massor sen min m2b friade 3 september och har sen dess gått upp 4 kg. Jättejobbigt men nu är det dags att ta tag i det.

Önskar alla majbrudar ett riktigt gott nytt år!

ar100522 skrev 2009-12-30 19:44:13 följande:
    Jag började min diet igår. Har gått ner nästan 20 kilo efter barn nummer tre men vill gärna ner till 54 till bröllopet. Så det blir soppa nu ett par dagar för att sedan börja äta enligt viktklubben. Tycker att de är bra. Ska givetvis äta och dricka imorgon! Men vi har planka så det är ju bara att välja det nyttiga och vin måste vara bra för förbränningen
  • Ananias

cialovesandreas- ha ha ja men det måste ju vara samma som när man köper hus...köparen har ju undersökningsplikt innan man skriver på! samma för din man..han får undersöka vadf han köper ( gifter sig med ) ha ha..säg det
    - du har undersökningsplikt...du kan inte komma efteråt o klaga!!!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4