• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • CiaLovesAndreas

Ananias,
    Hahahaha

Gott Nytt År på er brudar!!

• Martinaa

Cia och Ananias:
    Hahaha! Tack för dagens garv!

Nu ska jag färga håret (igen.. gjorde de förra veckan och blev kasst). Sen ska jag fixa i ordning mig själv och så blir det middag på restaurangen där m2b jobbar ikväll. De satsar på nyårsöppet i år igen, så vid tolvslaget ska jag minsann dra ut honom ur köket och pussas lite! :) Hur ska ni andra fira/har ni andra firat in nyåret??

Ha det toppen ikväll alla så ses vi nästa år, året då vi alla ska gifta oss!

• Hillena

God fortsättning till alla brudar! 2010 är vårt år och det kommer att bli fantastiskt!

• Ananias

Fantastiskt o vakna upp o tänka att i år ska vi gifta oss=)
    bara 4 månader kvar...gifter oss ju 8 maj=)

• Martinaa

Så kul att äntligen vara på rätt sida nyåret. Nu är det ju i alla fall I ÅR och inte nästa!

Nu känns det som om jag kan sätta igång lite mer på allvar också, ska försöka få iväg inbjudningarna i januari tror jag. Hade tänkt februari först men nu kan jag snart inte hålla mig mer. Då gäller det bara att få ihop en hundraprocentig gästlista först...
    Sen ska jag mäta mig och beställa min klänning denna månad också har jag tänkt. Oooh, nu känns det som att det faktiskt närmar sig. Det har känts så himla avlägset innan, men nu så börjar man se ljuset i tunneln!

• Hannaibröllopstankar

Här är en till som överleft nyåret, min dotter fyllde 1 år igår så det var kalas från morgon till midnatt.

Nu är vi äntligen på rätt sida året, 2010 blir vårat magiska år tjejer. Nu gäller det att sätta fart med planeringen känner jag.

God fortsättning!

• ar100522

Håller med. Jag ska köra igång och ringa runt på måndag: kyrkan igen, maten och klänningen. Nu gäller det att sätta fart.

• gutebrud10

Ett riktigt Gott Nytt År till er alla!
    Kan ni tänka er att det är i år vi kommer bli fruar
    Hoppas ni har haft en riktigt trevlig nyårsafton, själv satt jag i en badtunna och tittade på raketer, nice.

På tal om chips, hade bestämt mig för att nu får det va slut, magen ska bort till maj men sambon öppnade precis en ny påse, det är en sån dag idag

• johi77

Äntligen 2010 - vårt år! Jag håller med diskussionen ovan, idag är en chipsdag

Ang den där mammamagen som även jag har *ähum*så kan jag meddela att det behövs inga gördeltrosor. Det räcker iaf med min klänning och att man drar åt som sjutton så får man vips en timglasfigur och platt mage. Så snörning i livet är guld! hahaha

• Martinaa

Hehe, jag hoppas också på att en klänning med snörning kommer göra susen! För jag vill ju ha fina underkläder under, så man känner sig lite fin även när klänningen åker av på kvällen *hihi*

Svar på tråden MAJ 2010 del 4