• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • nennesjuttioåtta

eller menar du mobilen?

• snaily

Hann du höra Koko, vågade inte låta det gå fram fler signaler!

• _koko_
    Var det du snaily, jag trodde nästan det!!

Ja, jag hann höra och insåg att det var tur att jag inte bad om det tidigare idag eftersom jag hade lämnat den brevid connys säng...

TACK, det gav en ny dimension till vad man kan ha den här tråden till, jag är överväldigad!!
  • Lapinette

Ni är allt bra roliga! Tänk vad användbar den här tråden är.

Nu ska jag rusa iväg och träna för en hårlös norrman. Ciao, vi ses senare!

• snaily

Koko
    Varsågod, det var så lite så!

• snaily

Koko
    Du har ingen fast lur du kan ringa ifrån?

• Ore

Här har det hänt grejer!!!

Mitt minne är ung som lappis, svååårt att komma ihåg.

PB: Din son behövde nog gå till skolan, även med förkylning! Våfflor bprde trösta bra!

MSW: Grattis till bra skolresultat, och bra framsteg med skrivandet trots kraschade tallrikar och sånt...

FF-lista (tror det heter free för att det skulle vara fritt från vedergällning från ens respektive )

Hmm, Orlando Bloom skulle platsa. Brad Pitt kan jag se och förstå att folk tycker han är snygg, men han triggar inget hos mig... Kan inte på rak arm komma på någon riktigt snygg idrottskille heller.

Ska nu fortsätta läsa ikapp...

• _koko_

snaily - Nä, det var lyckans dag när vi flyttade hit och kunde säga bajjbajj telia. Lite knepigt blev det när de skulle koppla in larmet, men det gick att lösa det också.

nenne - Tack för din påringning också.

• nennesjuttioåtta

koko
    hahaha jag hann inte leta upp min mobil...

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge