• sandrabjerhag

14 augusti

hej vi ska gifta oss den 14 augusti såg att de fanns ett inlägg om det innan men den va avstängd stod det,
    kul o veta lite vad ni andra ha planerat än.
    Börjar ju närma sig.
    vad ska ni ha för låt till valsen?
    sitter oo funderar på det nu vad man skulle kunna ha för någon låt,,

• Svar på tråden 14 augusti
  • Wunderlich

Bra initiativ!

Här är en till den 14:de, bästa datumet helt klart

Vi ska gifta oss borgerligt i Kungsör... en del kvar att planera dock. Inbjudningar klara men ej ute, hemsida påbörjad men ej klar, vigselförättare bokad, fotograf bokad, klänning sys upp i skrivande stund...vad mer.. DJ bokad, lokal, mat, färgtema, solister och låtar till vigsel klart... TM klart...

Kvar.. festhäfte & vigselprogram - svårt där tycker jag - hoppas nån av er har några bra idéer... blommor, dekor, transport,bruddans, hår, smink, underkläder också kvar... (PANIK! )

Är det ngn mer som ska gifta sig utomhus förresten? Tycker det är assvårt hur jag ska dekorera "uterummet"... iofs gäller det att det är fint väder (cross my fingers) Kankse nån av er brudar har några fina tips

• Moi mokulat

urk vad dyrt, hur länge är han/hon där då? Bjuder ni dj på mat med?

• sandrabjerhag

någon som har tips på vals*?
    vi ska ha ett band som spelar..

• Cherrygirl

Moi mokulat skrev 2010-03-10 12:51:56 följande:

Vad kosta dj?
    jag tänkte på det, kan ni inte be någon kompis syskon eller nått.. några ungdomar, de skulle säkert bli överlyckliga för typ 500kr eller nått.
  • Moi mokulat

4500:- tog dj här. hEMSKT MKT

• Carrocow

Jag o min blivande gifter oss också den 14 aug. Men jag kan verkligen inte välja klänning!!! HJälp vad gör man, jag gillar alla och på olika sätt. Hur väljer man???!!!

• Cherrygirl

Moi mokulat skrev 2010-03-11 20:13:06 följande:

4500:- tog dj här. hEMSKT MKT
    Oj vika hutlösa priser för att sätta i några cd skivor.. haha
Svar på tråden 14 augusti