• sandrabjerhag

14 augusti

hej vi ska gifta oss den 14 augusti såg att de fanns ett inlägg om det innan men den va avstängd stod det,
    kul o veta lite vad ni andra ha planerat än.
    Börjar ju närma sig.
    vad ska ni ha för låt till valsen?
    sitter oo funderar på det nu vad man skulle kunna ha för någon låt,,

• Svar på tråden 14 augusti
  • Moi mokulat

Cherrygirl skrev 2010-05-05 15:47:09 följande:
    Hehe, nee det är ju det som jag funderar på om jag kommer göra. Men jag vill vara gift på mina kort, tror att man är mycket mera avspänd och så efter vigseln, inte så nervös mm. sedan vill jag ha min vigselring på mig på korten och den ska jag inte använda förrens efter vigseln

Princip sak hihi. Jag bryr mig inte så jätte mkt. Jag vill inte ta fotona där vi ska gifta oss heller utan vid vattnet och då är det bättre innan.

• Cherrygirl
    stavfellet skrev 2010-05-05 15:59:38 följande:
    Efter vigseln. Inte funderat så mycket på vad gästerna ska hitta på under tiden. Nåt att äta och dricka och sen får dom nog mingla runt mest. Kanske kan hitta på nån tipsrunda eller nåt?

Ja vi ska som sagt var ha ett stort korsord som handlar om oss, sedan så ska vi ha chokladfontän med frukt till och ostbrickor som folk får gå och äta ifrån.Sedan får de väl tala med varandra.. Haha

MM: Ja men mest för att korten inte ska vara stela pga nervositeten som jag misstänker kommer infinna sig.. =)

• Moi mokulat

Jaha nu får vi sparka igång tråden igen.

Skor är beställda äntligen.
    Jippiiee

Vet ni i natt drömde jag att jag skulle få tvillingar. Jippiiieeee

Förrätten är inte klar.
    Tårtan smakade skit. Beställde 3 olika prover men blev inte nöjd alls.

• soryd

usch tråkigt på tårtan, men det blir nog bra till sist,

jag har på ngt vis hamnat i lite stiljte vet inte vad jag ska ta tag i o göra... jobbigt hoppas jag kommer igång snart.

fick iaf handlat underkläder i veckan så det var skoj.

• 23maj2009

Här är en till som gifter sig den 14 augusti..

Jag har stora funderingar kring brudbuketten.. måste nog in till en florist istället för att sitta och googla hela tiden :)

Måste gå ner lite mer i vikt.. men det är ju 3 månader kvar..

Väntar på allas svar så att jag kan börja med festprogrammen och sånt..

Sen vill jag ha träff med stället vi har middag och festen hos.. har ännu inte pratat med han som är resturangchef, han vart anställd nu i april..

Men som sagt.. det är ju tid kvar.. 3 månader !

• Skimmra

Exakt tre månader idag !

Och nu har min klänning kommit! Är så exalterad och hoppas så att den skall vara fin. Tror ni att det finns möjlighet att köpa en från butik utifall att min klänning från Kina skulle vara en katastrof? Vet att butiksklänningar ibland har ruskigt lång leveranstid. Men som sagt, worst case scenario verkligen!

Sömmerskan skall sy dit öglor för knapparna i ryggen och sen skall jag dit för en första provning, skall bli sååå spännande

• Moi mokulat

Skimmra skrev 2010-05-14 09:07:05 följande:
    Exakt tre månader idag !Och nu har min klänning kommit! Är så exalterad och hoppas så att den skall vara fin. Tror ni att det finns möjlighet att köpa en från butik utifall att min klänning från Kina skulle vara en katastrof? Vet att butiksklänningar ibland har ruskigt lång leveranstid. Men som sagt, worst case scenario verkligen!Sömmerskan skall sy dit öglor för knapparna i ryggen och sen skall jag dit för en första provning, skall bli sååå spännande

Måste få se. Jag avbeställde min från kina. Mått mkt bättre sen dess.

Denna veckan ska jag fixa förrätt.
    Måste fixa servetter. Tips? dukar?

• sandrabjerhag
    Moi mokulat skrev 2010-05-16 09:33:54 följande:
      Måste få se. Jag avbeställde min från kina. Mått mkt bättre sen dess. Denna veckan ska jag fixa förrätt. Måste fixa servetter. Tips? dukar?
    vad har du för tips på förrätt tycker det är jätte svårt.

sevetter beställde vi från kattisproduktion.se

jätte fina där... knoppa lakan från ikea funderar vi på att ha många som har de som säger att det är bra o billigt,..

• Moi mokulat

Är de den finaste kvaliten på dunis servetter 3 lager?

• sandrabjerhag
    Moi mokulat skrev 2010-05-16 11:34:05 följande:
    Är de den finaste kvaliten på dunis servetter 3 lager?
    japp den körde vi på...
Svar på tråden 14 augusti