• sandrabjerhag

14 augusti

hej vi ska gifta oss den 14 augusti såg att de fanns ett inlägg om det innan men den va avstängd stod det,
    kul o veta lite vad ni andra ha planerat än.
    Börjar ju närma sig.
    vad ska ni ha för låt till valsen?
    sitter oo funderar på det nu vad man skulle kunna ha för någon låt,,

• Svar på tråden 14 augusti
  • Skimmra

Attans, får sluta anta att alla bor i Stockholm

• Moi mokulat

Bor i KALMAR hihi Långt ifrån.
    Ska snart till Norrköping det är närmast sthlmo jag kommer

• soryd

skor har jag hittat väntar nu abra på att jag ska till sömerskan o fixa kläningen den ska sys upp o sys in en del. men jag längtar.

hur går det för er annars det börjar verkligen närma sig nu. i veckan fick jag hindersprövningen o vigsel bevisen oj då känns det verkligen på riktigt.

ska ni sätta in annons i tidningen?

stör mig så han som har cateringen skulle höra av sig till det är nu två veckor sen o jag har inte hört ett knyst inte heller kantorn som skulle ringa dagen efter har ringt o det var i måndags.
    jobbigt när man förlitar sig på andra...

• Moi mokulat

Köpte par andra skor idag. Ska lägga upp dem i galleriet. Vad tycker ni?

• Cherrygirl

Här är det full rulle, det enda jag har kvar är ring och klänning. klänning är bestämd och har talat med sömmerskan om att sätta i korsettsnörning i den istället för dragkedja..

Men ringm jag kan verkligen inte bestämma mig.. suck..

Var i Stan idag och tittade på de ringar som jag gillade innan, men nu i dag så hittade jag en ny ring, suck och denna var typ 5000kr drare också.. Humm.. Jaja, får se vilken jag bestämmer mig för!

Vad ska ni ha för ring?

• ungaföräldrar

Oj de var ett tag sen man skrev här inne. Skrev lite på den förra tråden på 14:e augusti.  Men har ju hänt en del sen dess :)

Fixat:

Inbjudningskort, florist, frisör + mke-up, fotograf, festlokal, tärnklänningar, vigselringar brudskor, brudklänning och lite dekortion. Har lite bilder på bl.a. klänningen och ringen :)

Men de är ju en del kvar. Har ni haft samtal med prästen än? Jag får inte tag i min :S

• soryd

jag ska ha mitt samtal den 14 juni l ska bli skönt få lite mer klarhet i vissa saker o så kan man göra klart vigselprogrammen sen.
    jobbigt att itne få tag i prästen.

• Skimmra

Vi skall träffa vår präst den 4 juli så drygt en månad innan.

• pyrro

Känns som att det är väldigt mkt kvar att fixa. Klart är klänning, hår, make-up och ganska klart med maten.
    Kvar: Fest och vigselprogram, skor till mig och barnen, BMs kläder, tårtan trodde jag var klar men har nu fått signaler som tyder på att vi måste byta leverantör, buketten är någorlunda klar men inte övriga blommor, dukning etc etc.....puh

Svar på tråden 14 augusti