• sandrabjerhag

14 augusti

hej vi ska gifta oss den 14 augusti såg att de fanns ett inlägg om det innan men den va avstängd stod det,
    kul o veta lite vad ni andra ha planerat än.
    Börjar ju närma sig.
    vad ska ni ha för låt till valsen?
    sitter oo funderar på det nu vad man skulle kunna ha för någon låt,,

• Svar på tråden 14 augusti
  • Cherrygirl

Lägg ut en blänkar här i köpestråden på BT, det gjorde jag och fick tag i en jättefin klänning till dottern!

Jag har kvar att köpa ring, beställakläningen, köpa bh, så att ajg kan beställa klänningen.. Haha

Sedan är nog det emsta faktiskt klart..

• Moi mokulat

Gjort det. Inte hittat något än buhu

• sandrabjerhag

någon som har tips på en förätt? ska ni ha något tilltugg till brudskålen??

• Moi mokulat

Har ingen förrätt heller hihi

• stavfellet
    sandrabjerhag skrev 2010-05-04 09:53:55 följande:
    någon som har tips på en förätt? ska ni ha något tilltugg till brudskålen??  
    Funderar på enkla crostinis med typ tapenade eller nåt sånt.
  • Moi mokulat

Jaha då har man haft mardrömmar tre nätter i rad. Första drömmen var att jag skulle gifta mig med en tjej. men jag är ju inte bi eller så Men sen i drömmen letade jag efter m2b. Usch
     Igår drömde jag att min syster som ska göra brudbuketten vägrade på bröllopsdagen.
    Hon har ett j-vla temprament så det skulle kunna hända.
    Allt blev fel.

Inatt drömde jag att jag inte visste något i kyrkan. Inget festprogram eller vigselprogram.
    Visste itne vad vi skulle säga till varandra eller något.
    Sångerskan visste inte vad hon skulle sjunga eller något. Buhu

PANIKKKKK!!!!!!!!!!!

• Cherrygirl

Hur ska ni göra, ska ni  fota er innan eller efter vigseln?

Vi ska fota oss efter och det är nog det enda jag funderar på..

Så att det inte tar jätte lång tid och att folk få jätte tråkigt undertiden.. Jag har knepat ihop ett stort korsord som jag ska sätta upp på väggen, men funderar på om jag ska ha något mera, samma sak på kvällen på festen, typ halva gänget av våra gäster är lite mera dansanta resten dansar inte alls! Så vad ska de göra?

Vi funderar på dart och typ singstar, men de som inte dansar sjunger nog inte heller tror jag.

• Moi mokulat

Vi ska fotas innan. Jag vill inte känna mig stressad och låta gästerna vänta.

• Cherrygirl
    Moi mokulat skrev 2010-05-05 15:28:29 följande:
    Vi ska fotas innan. Jag vill inte känna mig stressad och låta gästerna vänta.
    Hehe, nee det är ju det som jag funderar på om jag kommer göra.

Men jag vill vara gift på mina kort, tror att man är mycket mera avspänd och så efter vigseln, inte så nervös mm.

sedan vill jag ha min vigselring på mig på korten och den ska jag inte använda förrens efter vigseln

• stavfellet
    Cherrygirl skrev 2010-05-05 15:03:34 följande:
    Hur ska ni göra, ska ni  fota er innan eller efter vigseln?   Vi ska fota oss efter och det är nog det enda jag funderar på.. Så att det inte tar jätte lång tid och att folk få jätte tråkigt undertiden.. Jag har knepat ihop ett stort korsord som jag ska sätta upp på väggen, men funderar på om jag ska ha något mera, samma sak på kvällen på festen, typ halva gänget av våra gäster är lite mera dansanta resten dansar inte alls! Så vad ska de göra? Vi funderar på dart och typ singstar, men de som inte dansar sjunger nog inte heller tror jag.
    Efter vigseln. Inte funderat så mycket på vad gästerna ska hitta på under tiden. Nåt att äta och dricka och sen får dom nog mingla runt mest. Kanske kan hitta på nån tipsrunda eller nåt?
Svar på tråden 14 augusti