• sandrabjerhag

14 augusti

hej vi ska gifta oss den 14 augusti såg att de fanns ett inlägg om det innan men den va avstängd stod det,
    kul o veta lite vad ni andra ha planerat än.
    Börjar ju närma sig.
    vad ska ni ha för låt till valsen?
    sitter oo funderar på det nu vad man skulle kunna ha för någon låt,,

• Svar på tråden 14 augusti
  • sandrabjerhag

är det någon mer som ska ha servetter i kyrkan vart köper ni dom i såfall? någon som ska köpa ringar i från guldklippet??

• Anniz84

Hej!

Vi ska också gifta oss den 14 augusti. Men har inte kommit någonstans i planeringen. Än så länge har vi bokat kyrka och festlokal. Så det blir att sätta igång. Min sambos pappa har precis gått bort efter en tids sjukdom så han har varit osäker på om vi ska gifta oss som planerat. Men nu har jag fått klartecken.

• Per och Rebecka

Men lokal och kyrka är väl ändå det viktigaste. Sedan löser sig nog resten.
    Skönt att komma igång i alla fall!
    /Rebecka

Anniz84 skrev 2010-03-16 17:18:35 följande:
    Hej!Vi ska också gifta oss den 14 augusti. Men har inte kommit någonstans i planeringen. Än så länge har vi bokat kyrka och festlokal. Så det blir att sätta igång. Min sambos pappa har precis gått bort efter en tids sjukdom så han har varit osäker på om vi ska gifta oss som planerat. Men nu har jag fått klartecken.
  • Moi mokulat

Cherry ahhhhaaa jag vet inte om jag ska ha någon sånt. Vet inte om det går att ha korsett eller är bekvämt under klänningen

• Cherrygirl

Moi mokulat skrev 2010-03-16 22:01:54 följande:

Cherry ahhhhaaa jag vet inte om jag ska ha någon sånt. Vet inte om det går att ha korsett eller är bekvämt under klänningen
    Men det är skillnad på korsett och torsolette..
    En korsett snörar man i bak och så har den långa metall bågar i sig, lodräta. (kanske inte så skönt att sitta med under en hel middag) Hihi
    En torsolette där emot har oftast byglar för brösten och så är det vanlig hyskknäppning eller dragkedja på den.
    Så den är lite mera "bekväm" att använda.

Jag måste dock ha någonting under min klänning, jag har så stor byst, så det skulle se för hejjigt ut annars tror jag.. :-P
    Och axelbandslös bh funkar inte då klänningen är så låg i ryggen så den skulle synas..
  • Moi mokulat

Ahhha jag har inte tänkt på den biten än. Jag har små och vill att de ska se större ut hihi

• Cherrygirl

Moi mokulat skrev 2010-03-17 11:30:31 följande:

Ahhha jag har inte tänkt på den biten än. Jag har små och vill att de ska se större ut hihi
    Hehe.. Du får puscha upp dem ordentligt då! :-P
  • Moi mokulat

Ja. Måste hitta någon underverks bh. hihi

Nu ska vi iväg och klippa sonens hår hos frisör för första gången. Behöver kanske ett underverk då med.

• Cherrygirl

Moi mokulat skrev 2010-03-17 12:01:48 följande:

Ja. Måste hitta någon underverks bh. hihi Nu ska vi iväg och klippa sonens hår hos frisör för första gången. Behöver kanske ett underverk då med.
    Haha.. Har du inte provat sån där tutt tejp någon gång då?
    kanske funkar fint!?

Ohh, lycka till!
  • Moi mokulat

Nee ingen tutttejp. Tänkte på dessa andra slags bh som är av plast och silikon som är som någon båge. Hmm... svårt att förklara. Bara inte klänningen är för genomskillig.

Svar på tråden 14 augusti