• sandrabjerhag

14 augusti

hej vi ska gifta oss den 14 augusti såg att de fanns ett inlägg om det innan men den va avstängd stod det,
    kul o veta lite vad ni andra ha planerat än.
    Börjar ju närma sig.
    vad ska ni ha för låt till valsen?
    sitter oo funderar på det nu vad man skulle kunna ha för någon låt,,

• Svar på tråden 14 augusti
  • Cherrygirl

vi ska ha psalm 411 samt 181..

• Skimmra

Cherrygirl skrev 2010-04-27 10:25:26 följande:
    vi ska ha psalm 411 samt 181..

Vilka är det? Kan inte de efter nummer tydligen, haha

• Cherrygirl

411 är ju en typisk bröllops psalm gud har omsorg om vårt släkte.

Sedan är 181 Nu är det morgon "Tänk att få vakna"

• Moi mokulat

Nehhee tjejer nu måste få lite ändring här.
    Ingen skriver juhhh buuuhhuuuu på oss.

Vad händer?

Jag måste fixa:
    Näbbklänning vit storlek 1 år Tips?
    Tärnkläning Svart storlek M
    Dukar. Vita
    Servetter Vita tips?

• stavfellet

Hoppar in i tråden om det är okej?

Vi gifter oss också den fjortonde augusti och det har varit bestämt sen ganska kort tid tillbaka. Dessutom kom en flytt lite "ivägen" lite hastigt så där Så vi har knappt gjort nånting! Men det får ordna sig. Jag är mammaledig i sommar så jag får försöka fixa och dona då.

Kyrka, lokal och klänning är väl egentligen det enda som är klart. Och jag vet vilken ring jag vill ha. Och musik har vi ganska klart för oss Min kusin ska sjunga i kyrkan och så har vi tärna och bestman klara.

Vi kommer ha en buffé med nåt slags medelhavstema som vi kommer fixa själva. Ingen efterrätt utan bara tårta och den blir nog en köpt variant. 

Inget särskilt tema mer än alla men framförallt vi, ska ha en väldigt rolig och minnesvärd dag

• Moi mokulat

stavfellet skrev 2010-05-03 15:47:00 följande:
    Hoppar in i tråden om det är okej? Vi gifter oss också den fjortonde augusti och det har varit bestämt sen ganska kort tid tillbaka. Dessutom kom en flytt lite "ivägen" lite hastigt så där Så vi har knappt gjort nånting! Men det får ordna sig. Jag är mammaledig i sommar så jag får försöka fixa och dona då. Kyrka, lokal och klänning är väl egentligen det enda som är klart. Och jag vet vilken ring jag vill ha. Och musik har vi ganska klart för oss Min kusin ska sjunga i kyrkan och så har vi tärna och bestman klara. Vi kommer ha en buffé med nåt slags medelhavstema som vi kommer fixa själva. Ingen efterrätt utan bara tårta och den blir nog en köpt variant.  Inget särskilt tema mer än alla men framförallt vi, ska ha en väldigt rolig och minnesvärd dag

Låter bra. Jag har inte kommit så långt än heller.  Jag fastnar hela tiden.

• Skimmra

Jag känner att jag måste fixa ett par skor ganska så snart eftersom min klänning är klar nu i början av maj och sömmerskan måste såklart veta hur lång den skall vara. Jag vill varken ha spetsig tå eller klacka som är högre än 5 cm så de flesta brudskor går således bort. Har ni några tips på var man kan hitta siden/satin-skor i Stockholm?

• Moi mokulat

just det skor måste jag hitta snart också

• Skimmra

Ledsen att addera saker till din "att göra-lista"

• Moi mokulat

ja det var inte bra.

Kom på hotellet ska kollas på också

Svar på tråden 14 augusti