Skimmra skrev 2010-05-26 11:16:12 följande:
Idag skall jag iväg till sömmerskan och prova klänningen, åååh så nervös jag är! Hade verkligen behövt ha moraliskt stöd från någon av mina tärnor men de bor 50 respektive 60 mil bort så... Känner också att jag gärna hade haft med mig fästmannen men han har inte fått se klänningen och mina planer är väl att han inte skall få se den på mig förrän vår bröllopsdag. Sen är det nog inte en bra idé att ha med honom på första provningen i alla fall för sitter den lite konstigt någonstans (som jag antar att den kommer att göra) så kommer ju den bilden att etsa sig fast i hans minne, och det vill jag inte! Jag har med mig den bh:n och underkjolen som jag skall ha på bröllopsdagen till jobbet men tyvärr har jag inte hittat några brudskor än. Var hittade ni era skor någonstans? Hur hög klack har ni? Jag har satt maxklack på 5 cm, mer orkar jag inte ranta runt i en hel dag och natt
Jag satte också maxgränsen på 5cm klack.
Jag hittade mina på skopunkten. Funkar fint för mig! Tänkte att jag kommer nu säkert inte använda andra typ vita satinskor igen om jag nu skulle köpa det.