Jo då, här går det bara fint!
Jag har ändrat mig typ 711gånger om ring dock, så den har vi ff inte beställt! Haha Ska titta på ringar idag igen
Klänningen är inte heller beställd, för jag måste åka till gbg och köpa mig en axelbandslös bh först, har stor byst så det är specialbutiker som gäller. Men klänningen har jag bestämt och allt så det är bara måtten som fattas!
För övringt är det mesta bestämt och planerat redan, köpte skor till mig och dottern i helgen.
Dotterns hela outfit e klar, samt min m2bs kläder också.
Maten är planerad, vi ska ha buffe, med kött, fågel och fisk, sedan potatissallad och pastasallad till.
Bröllopstårtan håller jag på att skissar på, ska baka den själv, kan bara inte bestämma mig vilken jag vill ha.. Hihi
Solosånger till kyrkan e klara blir 2st.
Ingångsmusik samt utgångsmusik är spikat.
Brudbuketten och de andra buketterna har jag talat med tjejen som ska göra dem om i helgen och mina tankar fungerade tydligen bra! ;-P
Har i veckan grejat med något som gästerna kan underhålla sig med medans vi fotar oss, så jag sitter nu och gör ett jätte korsord om oss brudparet
Sedan har jag beställt en chokladfontän och choklad så gästerna får mingla och doppa jordgubbar, vindruvor, banan och marshmallows samt äta ostbricka undertiden vi blir fotade.
Och lösa korsord då e klart.. Hihi
Sedan har jag talat med salongen som ska fixa mina naglar innan samt göra mitt hår och mitt smink, så dit ner ska jag i veckan och tala med dem, spännande.
Det jag är mest orolig över är att jag ska få långa naglar och det är jag inte alls van vid!!
De görs ju några dagar innan bröllopet och då blir det nog inte så jätte lätt att baka tårtan, men jag får kämpa.. Haha
Det enda vi har kvar som jag inte har kollat nått på alls är transport från kyrkan (det skulle min m2b fixa) och transport hem på natten (Finns ingen taxi här)
Samt hundvakt.