• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • Fru E

BS-varför vi flyttar mer yta behöver vi inte i dagens läge men jag vill ha större trädgård och maken större garage + att det känns bättre att betala till sig själv och inte till HSB delvis. Dt är nu som vi både har tid och ork att köpa hus så att vi bor bra OM en liten knodd någon gång kommer

Koko-men fy vilka olyckor hoppas ni alla mår bättre idag

• Fru E

Vet inte vem det var som fråga om jag klippte gräsmattan med nagelsax men kanterna fick klippas med sekatör eftersom kantskäraren gick sönder

• Fru E

eller trimmer kanske det heter....

Lappis-inboxar

ALltså såååååå fint har vi inte där hemma {#lang_emotions_embarassed}

• Snorkfröken77

Ore - Hahaha, den kommentaren ska jag spara och ha på lager till nästa gång
    Jag kan räkna upp fler fördelar med gräsklipparen Miljövänligt, drar jättelite el, inga fästingar, inga mördarsniglar samt att rådjuren gillar honom inte.

• muggles

Snorkis: kan tänka mig att rådjuren tittar skeptiskt på gräsklipparen

Ore: shit gick du upp 20 kg? Var satt de någonstans??? Jag såg ju dig i aug och då var du normalt gravid tyckte jag, inte speciellt stor?!

Själv gick jag upp "endast" 14 kg men de satt i bra länge tyckte jag, tyckte det tog nästan 2 år innan jag var tillbaka till helt normalt. Men så är jag ju så gammal också!

• Snorkfröken77

muggles - Jag älskar magbilden på dig och Piggelin i galleriet! Den är så fin och ni ser så glada och söta ut!

• Telis

muggles, sorry men jag väger mindre nu än innan jag blev gravid och jag är äldre än du.

• Telis

Nu ligger han (Televinken alltså) naken på en filt och kissar hejvilt år alla håll - vad långt dom når karlarna!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen