• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-01 15:04:37 följande:
    Äh, de hade ju tröjorna på sig de där lirarna *besviken*

Haha, ja varför har inte fler lag lagbilder med bar överkropp?

• Heloise

Tack för kramar!

Nu sticker jag till jobbet, har ont i halsen men det är bra då slipper man prata med folk

Btw Ninnis, Liverpool, tja alltså jag vet inte om det ifnns ngr andra lag i premier league? Gör det det? Panzer vill ju döpa potentiell son till Steven Gerard eller Fernando Torsten, jag har väl egentligen inget val, det är en överlevnadsinstinkt, sen har fernando så söt fru och dotter, och sja ha en till knodd i december, hm hoppas på en pojke så kan vi gifta bort Jullan

• passionsblomman

Stefan Gerhard måste det väl bli Heloise?
    Reklamen var bara en bild på någon klädbutiks skylt. Minns inte alls vad Ninnis.
    och Heloise, apropå ICA, så kände jag mig ganska säker på att få medhåll av just dig.

Nu; ny åktur med mini-bilen, hämta ut recept, leta födelsedagspresent åt sonens bästis, gå på kondis med sonen och sedan hämta far i huset på hans jobb.
    Sedan -kräftor!

• Ninnnis

Ha en trevlig eftermiddag, Blommis! Smaska lite kräftor åt mig också

Heloise, hoppas du får en bra kväll på jobbet trots halsont och andra jobbigheter.

• Norrskensflamman

*vinkar till Blommis o Heloise* Ha en bra eftermiddag/Kväll.

Gud så skönt. Fick ett sms att körövningen inför begravningen, som skulle ha varit imorgon kväll, är uppskjuten till tisdagkväll.
    Våra gäster som inte kom förra helgen, kommer nu i helgen, och nu fick jag helt plötsligt en extra kväll så jag har en chans att hinna städa lite i källaren och i huset. De har ju två små barn, en tvåmånaders och en 3½-åring, så jag vill sanera lite innan vi släpper lös dem på 240 m2.
    Sen så behöver jag få vara ifred med mina tankar och våndor ikväll och imorgon, misstänker jag, och då är det ypperligt att ta dammtrasan och gå ner i källaren...

Ninnis, vad har du för planer ikväll?

• Ninnnis

Flamman, skönt att du fick lite bonustid även om det blir i sällskap med dammtrasan. *styrkekram*

Jag ska snart hämta vovven på dagis, hem och vända, sedan ska vi på agility

• Norrskensflamman

Åh, så roligt! Lilla vovven, så bra han har det. Dagis med polarna på dagen och så agility med älsklingsmatten på kvällen. Han måste må som en prins den lilla skruttvovven ♥

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans