• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise

Vååååg!

Fernando Torsten är rätt läcker

Men nä usch tänk dig då och jobba på ICA och bli påtvingade rund håriga svettiga gubbmagar hela dagarna

• Ninnnis

Heloise, vännen! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag tycker du är otroligt stark som avslutar detta en gång för alla. Du är en fantastisk person som förtjänar bättre än såhär. Lyckligtvis verkar det som att du har en bra man vid din sida i alla fall.

Jag hoppas innerligt att detta löser sig på bästa sätt så att du kan lägga all din energi på din egen lilla familj. Det finns ju inga andra alternativ. Kanske kan dina föräldrar till och med tacka dig en dag när de har fått lite perspektiv på det? 

Kraaaaaam på dig!

Men du, Liverpool?! Tsss....

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-09-01 14:47:44 följande:
    Åh, utan tröja får mig att tänka på alla gubbar med kulmage som tvingat på mig sin lekamen på ett närmre sätt än k´jag någonsin bett om den här sommaren. *grön smiley*Är det bara jag, ellr tycker ni också att även killar kunde ha tröja på sig på stan och ute på byn? Även om det är värmebölja?Jag menar, man går ju inte i bikiniöverdel ute på byn, känner jag själv...Bespara mig vänligen hårigiga, trinda gubbmagar inne på ICA. Tack.Annat vore det kanske om det gällde Tores, men det är en heeelt annan femma.

Håller med! Bara gubböverkroppar hör inte hemma i butiker, på restauranger etc.

• Norrskensflamman

Jag vet inget om fotboll, bara att maken håller på ЦСКА МОСКВА (vet inte hur det går att skriva med kyrilliska bokstäver på BT, men jag tror det heter CSKA Moskva på svenska) lhttp://www.pfc-cska.com/splash/   Finns det några snyggingar där?

• Ninnnis

Vad var det för reklam?

passionsblomman skrev 2010-09-01 14:50:03 följande:
    Idag på stan såg jag en reklambild med en kille där jag gärna kunde klippt av huvudet från kroppen. För huvudet så ut som en komplett idot, medan kroppen var ganska trevlig. Man kanske kunde sätta dit min mas huvud istället?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans