• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

"Hvidis & Ninnis Hundis"

Ninnnis skrev 2010-08-31 21:52:48 följande:
      Jag har faktiskt också tänkt på det. Hur kul skulle inte det vara?! Hvidis & Ninnis hunddagis?

• passionsblomman

Ni är ju konstiga! När man sitter och bekänner sin litenhet och småaktighet, då får man beröm och underbaringar och bästingar av er!

Fast glad blir man ju, så att jag inte fattar varför kanske jag inte behöver bry mig om.

Nu har jag både varit hos gyn och dessutom hämtat mina Svenska kräftor-Gud ske pris för Kräft-Hasse!

Jag är inte i närheten av någon mens och hade jättetunn slemhinna. Ingenting ser annars konstigt ut och efter att de pratat med CvL så ringde de nu tillbaka till mig med order om att idag hämta ut recept på ett gulkroppshormon som kommer att sätta igång en blödning. Det blir då dag 1 och sedan dag 21, så blir det spraystart.

• Daa

Blommis: skönt att ingenting ser konstigt ut, men nog var det märkligt att indianerna inte tänker dyka upp självmant!

Heja Kräft-Hasse!

• Norrskensflamman

Men du är ju så stark och härlig just för att du vågar säga och skriva sånt som vi alla har inom oss och känt någon gång, just den där litenheten och småaktigheten, det där svarta som är som en sotfläck inom en, den som man skäms så förbannat för och inte vill erkänna att man känner, inte ens för en själv. Vi känner alla igen oss, vi har alla känt sådär nån gång, men det är DU som vågar säga rent ut hur det faktiskt, i ärlighetens namn känns. DET gör att din "litenhet" förvandlas till "storhet", och jag bara älskar dig just därför Blomman

passionsblomman skrev 2010-09-01 12:11:04 följande:
    Ni är ju konstiga! När man sitter och bekänner sin litenhet och småaktighet, då får man beröm och underbaringar och bästingar av er! 
  • Norrskensflamman

Och just nu känner jag att jag läser vad ni skriver, och känner med er, ler och blir varm i hjärtat... men orkar inte riktigt skriva engagerat till 100% för jag har annat, stort, svart, svårt som tumlar runt i tankar, mage, hjärta och det känns som att det sliter mig i stycken just nu. Och så känner jag att jag inte riktigt orkar dela med mig just nu till alla om det.
    Så jag hoppas ni förlåter mig...
    Jag kan förhoppningsvis "prata" mer om det framöver, måste bara få ordning på tumultet inom och utom mig först. Sortera upp det liksom

Kram till ALLA, ni är bäst!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-01 12:25:48 följande:
    Men du är ju så stark och härlig just för att du vågar säga och skriva sånt som vi alla har inom oss och känt någon gång, just den där litenheten och småaktigheten, det där svarta som är som en sotfläck inom en, den som man skäms så förbannat för och inte vill erkänna att man känner, inte ens för en själv. Vi känner alla igen oss, vi har alla känt sådär nån gång, men det är DU som vågar säga rent ut hur det faktiskt, i ärlighetens namn känns. DET gör att din "litenhet" förvandlas till "storhet", och jag bara älskar dig just därför Blomman ♥

Underbart skriver! Jag skriver under på varenda ord.

• Ninnnis

*Underbart skriveT*

Blommis, så skönt att det inte är något fel (förutom urbota korkade indianer som inte fattar när de ska hålla sig borta och när de ska komma). Hoppas kroppen fattar galoppen nu och att ni snart är på banan igen. Fining!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-01 12:29:48 följande:

Och just nu känner jag att jag läser vad ni skriver, och känner med er, ler och blir varm i hjärtat... men orkar inte riktigt skriva engagerat till 100% för jag har annat, stort, svart, svårt som tumlar runt i tankar, mage, hjärta och det känns som att det sliter mig i stycken just nu. Och så känner jag att jag inte riktigt orkar dela med mig just nu till alla om det. Så jag hoppas ni förlåter mig...Jag kan förhoppningsvis "prata" mer om det framöver, måste bara få ordning på tumultet inom och utom mig först. Sortera upp det liksomKram till ALLA, ni är bäst!

Kraaaaaaaaaaam, allra finaste Flamman

• Heloise

Tittar in och kramar om alla!

Har precis som dig Flamman något som sitter mellan mig och allt det fina och trevliga just nu. Idag är inte alls en bra dag, ni vet det där jag sa om att jag måste göra nått jag verkligen verkligen inte vill för att skydda min egen lilla familj, Den dagen är här nu... Iofs är jag svag och vek och lämnar över det till min man och låter honom göra hundgörat, men beslutet det var mitt, och det var inget lätt sådant.

Skickar styrke kramar till dig Flamman, låt inte det svarta slita dig i stycken!

Och till dig Blomman för att du är du

kramkram

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans