• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

Det finns en liten där inne i min mage som har ett hjärta som slår!! Den är 6,7 mm stor, eller liten kanske man skall skriva... ska dit på ett till vul om knapp tre veckor, då skall den förhoppningsvis vara större så man kan se lite mer sa läkaren. Känns så skönt att allt är bra så här långt!!

• Ninnnis

Heloise, det låter riktigt jobbigt... Stor styrkekram till dig!

Inboxen är öppen om du behöver ventilera. *kramar om igen*

• Ninnnis

Grattis Fru Sy! Åh vad härligt att det står bra till där inne Kanske lite lättare att hantera illamåendet nu?

• Fru sy

Ninnnis skrev 2010-09-01 12:42:16 följande:
    Grattis Fru Sy! Åh vad härligt att det står bra till där inne Kanske lite lättare att hantera illamåendet nu?

Ja lite lättare känns det nog allt att hantera illamåendet...

• Norrskensflamman

Heloise: Skickar styrkekramar till dig. Fan att det ska göra så ont ibland det här livet.
    Att det måste vara jobbigt och göra ont för att man ska ha en chans att kunna må bra och ha mindre ont sen, förhoppningsvis. Om du fattar vad jag menar...

• Fru sy

Ninnnis skrev 2010-09-01 12:42:34 följande:
    Det är verkligen högt och lågt på samma gång i tråden...

Ja tycker ofta det är så. Skickar massa kramar till alla som behöver.

• Heloise
    Fru sy skrev 2010-09-01 12:39:14 följande:
    Det finns en liten där inne i min mage som har ett hjärta som slår!! Den är 6,7 mm stor, eller liten kanske man skall skriva... ska dit på ett till vul om knapp tre veckor, då skall den förhoppningsvis vara större så man kan se lite mer sa läkaren. Känns så skönt att allt är bra så här långt!!
    Åh vad underbart!
  • passionsblomman

Flamman, det finns en väg. Håll ljuset högt.

Heloise, jag vore hedrad ifall du skulle vilja berätta vad det är som händer (inboxa om du vill). Förutom det, så skickar jag en kram och extra styrka.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans