• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

Blomman var jobbigt att din cykel är så strulig, men bra att du får tabletter som får igång en blödning så ni kan börja räkna dagar till spraystart.

Låter som ni har en härlig eftermiddag med presentköp, konditoribesök och sedan kräftor. Åhh vad gott med kräftor, det vill jag oxå ha. 

• Fru sy

Heloise: Förstår att du har riktigt jobbigt med dina föräldrar, skönt att du har en man som hjälper och stöttar dig där det behövs. Precis som de andra skrivit tycker även jag att du gör helt rätt i att ta tag i det nu. Många stora kramar. Hoppas att det går bra att jobba och att inte halsonten blir värre.

• Fru sy

*Vinkar hejdå till flamman* Jobbigt med massa tankar som snurrar runt i huvudet, lova att du skiver av dig om du behöver och/eller känner dig redo. Många kramar till dig också.

• Fru sy

Själv börjar jag bli uttråkad av att sitta i soffan hela tiden, har försökt vara igång lite men då blir illamåendet mkt värre så jag får väl helt enkelt lära mig att ta det lugnt. Lite filmer är hyrda vilket såklart gör det lite lättare, är ju inte så bra saker på tv om dagarna precis.

Sen sitter vi och tittar på vul-bilen, på vårt lill* pyre. Tänk att man fick en liten bild med sig hem på den...

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-01 16:05:55 följande:
    Åh, så roligt! Lilla vovven, så bra han har det. Dagis med polarna på dagen och så agility med älsklingsmatten på kvällen. Han måste må som en prins den lilla skruttvovven ♥

Vad gullig du är!

Han är en liten skämborting, vår lilla "bebis"

• Ninnnis

Fru sy skrev 2010-09-01 16:13:28 följande:
     Sen sitter vi och tittar på vul-bilen, på vårt lill* pyre. Tänk att man fick en liten bild med sig hem på den...

Låter härligt!

Jag minns gudsonens första UL:bild, jag tyckte han såg ut som en liten hamster, tills hans mamma förklarade vad som var vad 

• Fru sy

Ninnnis skrev 2010-09-01 16:17:29 följande:
      Låter härligt! Jag minns gudsonens första UL:bild, jag tyckte han såg ut som en liten hamster, tills hans mamma förklarade vad som var vad 

Än så länge ser det bara ut som en fläck, men en väldigt fin sådan

Hoppas ni får roligt på agilityn ikväll, vad har ni lärt er för hinder? Min vovves favvohinder var nog slalom, och hon blev riktigt duktig på det oxå.

• Aleta

Heloise, det ni gör låter som det enda förnuftiga ni kan göra. Är det någon som ska våndas så är det din pappa. 
    Självklart så kan ni inte ha detta ständigt hängande över huvudet som ett Damoklessvärd!

Flamman, skönt att du känner att du får extratid, även om det där med städningen lät förfärligt tråkigt. Kan du inte sätta på de där barnen några lagom statiska overaller och låta dem samla upp dammet?

Vad kul med en liten bild att ta med hem Fru Sy!

Ninnis, vad är det för ras? Det har jag missat.

• Villemoa

Flamman: förstår att du inte orkar med här 100%. Svarta tankar och avgrundshål ain´t no sunshine in the park. Vi finns här närhelst du vill! Många kramar till dig

Heloise: fy fan vilken jävla jobbig sits din pappa försatt dig i men du gör helt rätt och Panzer är alldeles underbar som tar tag i det här! Skickar dig många kramar!

Fru sy: så härligt att allt såg bra ut på VUL! Ligg bara still du för det är precis vad kroppen säger åt dig att göra. Surfa in på cdon.com för där har de massor med tv-serier till bra priser som man kan få hemskickat på ett par dagar

Låter som att ni alla ska ha mysiga eftermiddagar! Min var bra fram tills för några minuter sen när min dotter sa out of the blue: "jag älskar bara pappa, inte du mamma". Nog för att hon alltid har varit och är pappas flicka men mitt hjärta bara blöder. Jag vet ju att hon inte menar det men ändå...*gråter ihjäl mig*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans