• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Härligt med nya höstgardiner. Nu blev jag lite inspirerad

Det är bra tack, finaste Hvidis! Full rulle känns det som. Något planerat varje dag nästan (ridning, agility, träning med/utan väninna, promenad/fika med väninna etc), vilket gör att dagarna flyger förbi. Kul, så länge jag hinner med lite soffmys med mannen i mitt liv också

Nu har jag ju hamnat i hämta/lämna på dagisträsket också...

Själv då? Hur känns det inför måndag? Och i magen?

• Hvidbrud

Jo, det käns ok inför måndag. Var och tittade och snackade med husfrun igår. Hon var jätte gullig! Magen känns mest mensvärkig idag. Känner mig intr gravid, men igår somnade jag kl åtta och sov nästan tolv timmar! Med uppvakning ca en gång i timmen av liten e som vill vara nära nära nära... Kanske har grav. tröttheten inte slagit till ännu, eller så är jag redan så trött att jag inte känner skilnad...

• Ninnnis

Med uppvakning en gång i timmen är det inte konstigt oma du är trött, även efter 12 timmars "sömn"!

• Aleta

Extrakramar till Passionsblomman. Det är skönt med musik som kan illustrera hur man känner. Bra att ni kunde dela det lite. *Hjärta* (vet inte hur man gör dem.)

• Aleta
    Ninnnis skrev 2010-09-02 08:10:16 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article7711596.ab
    Sanslöst!
    Maken konstaterade genast att gubben måste vara nekrofil eller något. Tänk er själva att ha sex med något som ser ut och känns som en människa men som är helt livlöst!

Inte lär han få någon ny flickvän heller. Hur förklarar man bort en sådan docka? Det är annat än att hitta ett foto på exet i plånboken.

• Aleta
    Hvidbrud skrev 2010-09-02 09:39:41 följande:
    Aleta: tycker att du ska slå till på den där diamanten. Det var ju fri shipping! Vacker var den!
    Haha! Bra idé, jag ska testa det på maken. "Men älskling, de skickar ju hit den alldeles gratis!"
  • Daa

Hejhej.

Fru Sy: grattis till fint VUL! Så skönt att höra.

Flamman: de allra varmaste kramarna. Mörkret ska inte få slita isär, sådetså! Hur känns det idag, vännen?

Heloise: många kramar till dig också. Såna där styrkekramar inför det du måste göra. Du har Panzer vid din sida och du har oss om du behöver uppmuntrande tillrop, tröstkramar i mängder eller bara få spy ur dig allt.

Blommis: kraaaam på dig. I musiken kan man hitta de mest oväntade känslor och upplevelser. Och varandra.

Villemoa: förstår att det svider i hjärtat att höra sådant från lilla tösen (inte det där senare om pjutten ur jumpestumpen, förstås ).

Ninnis: slutar aldrig sucka med hjärtan i ögonen när du berättar om gullhunden.

Aleta: vi har också allergi i huset. Annars hade vi garanterat varit kattägare (eller möjligen haft en hund, beroende på vem som segrat ). Förmodligen skulle jag ha gift mig till en katt och inte bara ett hus, när jag tänker efter...(alltså, katten skulle nog redan ha bott där, menar jag.)

• Daa

Aleta skrev 2010-09-02 11:17:03 följande:
     Inte lär han få någon ny flickvän heller. Hur förklarar man bort en sådan docka? Det är annat än att hitta ett foto på exet i plånboken.
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans