• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Idag ska jag vinna en auktion på en tavla som min sambo ska få av mig i 40-årspresent.

Hvidis och Ninnis, JA! Hunddagis! -bor ni så nära varandra att något sådant vore möjligt?
    På riktigt alltså?

• Villemoa

Daa: inget på gång med vare sig sjukgymnastik eller akupunktur. De senaste dagarna har det inte gjort lika ont som tur är men så fort jag städar eller gör nåt sånt så gör det satans ont igen! Helt klart ska jag låta bli att städa.

Vi har ett rätt stort hus så nuförtiden delar jag upp städningen för inte orkar jag städa hela huset på en dag. Vi funderar starkt på att skaffa städerska. Många grannar har en och det är helt klart värt att betala 1200kr i månaden för 12 timmars städning/månad. Har bara inte kommit oss för att ringa än...

• Norrskensflamman

Blomman, shit jag lyssnade förstås på din låt och då började ju jag grina...
    Och nu ska jag gå på lunch

Skönt att du fick ett sånt där härligt "moment" med mannen. Fler såna önskar jag er

TAck alla ni snälla *gråter ut det sista för en stund och går och äter*

• Hvidbrud

Blomis: Jo, så ära bor vi faktiskt. Vi har faktiskt lågt liggande planer på att komma ännu närmre.. Men altså... jag är ju kattmänniska ut i fingersptsarna. Kominerat med kattpensionat kanske?
    Eller så får jag tita lite mer på han hundmannen, millan, eller nått, han får mig till att vilja gilla hundar!

Men jag är absolut öppen om ninnis vill! Ideerf har jag alltid massor av!

• Hvidbrud

Flamman: lilla gumman. Här! *sträcker fram en näduk och en stooor kram*

krya på dig heloise! Nä, bebben lider inte av din förkylning, men din förkylning kan ta längre tid än vanligt eftersom din kropp struntar i dig just nu och har fullt upp med att bygga bebis! (kanske inte struntar i dig, men har prioriterat ner dig lite)

• Heloise

Blomman: du vill vinna en tavla och jag har drabbats av tradera-feber och har bestämt mig för att köpa på mig alla mina gamla wahlströmsfavoriter, ex Jolly, jag älskade den serien när jag var yngre och det är klart att Jullan ska ha ett eget litet bibliotek! på 10 minuter har jag hittat nästan alla böckerna, har dock itne umgåtts med tanken på vad hela baletten kommer att kosta men det är en annan femma

• Aleta

Daa, har ni testat sibirisk kisse? Det funkade för oss. (Lånade hem katthår och lade i örngottet.)

Villemoa, nu förstår jag inte? Svårt att gå hemma och inte göra något? (Skicka gärna lite sånt till mig, här är en som gärna latar sig eller gör roliga saker istället.)

Kram, kram Flamman!

Krya på dig Heloise.

Heja Blomman! Du vinner! Du vinner! (En till sport som jag kan tänka mig. )

• Aleta
    Heloise skrev 2010-09-02 12:35:30 följande:
    Blomman: du vill vinna en tavla och jag har drabbats av tradera-feber och har bestämt mig för att köpa på mig alla mina gamla wahlströmsfavoriter, ex Jolly, jag älskade den serien när jag var yngre och det är klart att Jullan ska ha ett eget litet bibliotek! på 10 minuter har jag hittat nästan alla böckerna, har dock itne umgåtts med tanken på vad hela baletten kommer att kosta men det är en annan femma
    Allt finns på Tradera, eller hur?
    Jag har också kompletterat mitt Wahlströmsbibliotek, fast i mitt fall var det Lotta-böckerna. (Alla som fanns när jag var liten var ju syrrornas och de ville ha kvar dem.)
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans