• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Aleta skrev 2010-09-01 22:11:02 följande:
    Agility ser verkligen jättekul ut!Synd att man är allergisk mot hundar.

ÄR du?

Kan inte du hälsa på mig mer då ifall vi skaffar en hund?

• Aleta
    passionsblomman skrev 2010-09-01 22:17:56 följande:
      ÄR du? Kan inte du hälsa på mig mer då ifall vi skaffar en hund?
    Jag dör inte!

Jag har kompisar som har hundar som jag hälsar på och sover över hos.
    Om vovven badas regelbundet så gör det jättestor skillnad.
    Förresten tål jag inte katter heller och det gick ju bra!

Ni kan ju göra som vi gör, ha ett hundfritt sovrum om ni är oroliga för allergiska gäster. (Vi har ju kattfria rum trots att vi allergikatt, alla tål dem inte.)

På tal om gäster så drar jag mig till minnes att ni hade runt 50 besök i somras! Vi äter ju er ur huset!

• Villemoa

Heloise: det är min mans hjärta som klappar extra för Man U, jag är mer whatevööör

• Villemoa

Måste ju berätta nåt roligt Moa sa idag, hon sitter vid bordet och leker med lera, "oj, det kom en pjutt ur Moas jumpestump" hon säger så roliga saker den ungen

• Heloise
    Villemoa skrev 2010-09-01 22:31:29 följande:
    Heloise: det är min mans hjärta som klappar extra för Man U, jag är mer whatevööör
    Vad skönt Iofs så är det så att allt går bra bara det INTE är Chelsea

Du är mer watevöööör lag har snyggast spelare med mest bara överkroppar? Sådan är jag, fast just nu är jag lite kär i Fernando

Gulliga Moa, ooops så det kan gå ner inte haspen är på

• passionsblomman

ASleta, nej inte 50 besök, men 49 personer förutom vi har hälsat på hos oss i olika konstellationer. Det har varit skitkul!

Och på onsdag nästa vecka kommer minst två trådtjejer och kanske fyra. Vickan, Parnassia, och EA och Vänner. Med tillhörande barn.

• passionsblomman

ASleta? Vad sysslar jag med...

Iallafall: övre tornrummet får inga djur vara i.
    Och förresten så är Malterser en ras väldigt många allergiker kalrar. De fäller inte sin päls. De har mer som hår än päls kan man säga. Och eftersom de 'r vita så är bad en ren (!) nödvändighet.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans