I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Lanovia-insåg det nu med
Ninnis-ja när kan ni!!!
Ska försöka att piska maken lite nu de här veckorna så att vi kommer framåt men ugn har jag så baka kan jag
Lanovia-insåg det nu med
Ninnis-ja när kan ni!!!
Ska försöka att piska maken lite nu de här veckorna så att vi kommer framåt men ugn har jag så baka kan jag
*vinkar till alla*
Tiden har inte räckt till i helgen trots en extra timme
Igår var det utförsäljning på Ballingslöv igen så vi fyndade lite grejor till köket som vi saknade så nu är det nästan komplett. Sen fyndade vi soffbord i massiv ek på ett annat ställe för ynka 950 kr galna priser hade de!
Kvällen tillbringades på 30 års fest som var precis som en fest ska vara, urkul! Kom hem sent och var inte i säng förrän närmare halv tre med vintertid så är aningen trött idag trots nykterheten igår. Maken är det värre med har tvingat honom att jobba här hemma idag och nu är det sofftid som gäller resten av kvällen.
Rd13 idag och nu börjar det bli olidligt när har ni andra som gjort FET fått tanten vet inte om östrogentabletterna kan hindra spåren men de andra gångerna har de kommit trots progesteronet. Denna veckan finns det aktiviteter planerade var kväll så jag och makens öron överlever . Inga tecken på vare sig det ena eller andra.....
Nu kaffe och film
Flamman-skype är bra på det sättet, så smidigt att använda nästan som att man träffas irl varje vecka.
Hur går det med maken
Daa-fin mage
Fru Sy-härligt att det börjar synas och att du mår lite bättre
Snabbt innan möte hela förmiddagen, litet litet litet spå på pappret imorse så hoppet är svajigt får se om jag får testa i veckan för maken.
Usch säger jag bara!
Kram &
*Trumvirvel*
*spänningen stiger*
och det blev...........
ett nej från maken om att testa innan fredag
Har nog glömt att svara om trådfika, jag har inget för mig den 26 november om det var då som ni bestämde men det är oerhört långt dit men å andra sidan hinner vi komma lite längre med
Fru Sy-härligt att få lyssna på hjärtljud!
Blommis-något rött har det inte kommit alls utan bara svagt svagt svagt beige(äsch ni är vana ) ibland men inte alltid
Gardiner var det
Daa-glöm den där tanken med att vara duktig och njut av tiden du är sjukskriven *hytter med fingret*
Nu hävdar maken att det är dags för päronhalvor och glass medan jag hävdar att våra nya röda lampor över köksön måste upp först, återstår att se vem som vinner
Fru Bygg-den 23 är helt tom i min kalender så för min del är ni välkomna när ni vill!
Lanovia-en kurator? Vårdcentralen brukar kunna guida en till rätt person!